Izgleda da nisam bio najjasniji pa si krivo skužio
Dakle, kućna baterija se sada, naravno, kao i motorna u vožnji puni alternatorom. Kad motor proradi relej spoji (paralelizira) pluseve obje baterije. Umjesto sirovog punjenja direktno iz alternatora, da bi kućna baterija duže trajala, preporučljivo je punjenje DC/DC punjačem. On se ugradi između alternatora i baterije i u vožnji je puni u više faza, kao i pametni 220 kućni punjači. Bulk, apsorpcija, float. Umjesto da nabavljam DC/DC punjač iskoristit ću ono što već imam a za u najmanju ruku isti rezultat.
Sada:
- inverter je spojen na kućnu bateriju
- po paljenju motora automatski se spajaju obje baterije
- alternator direktno puni obje baterije
Ideja:
- inverter je spojen na kućnu bateriju dok motor ne radi
- po paljenju motora, automatski se
- inverter s kućne baterije prespaja na motornu
- inverter uključuje
- uključuje punjač
Alternator i dalje puni obje baterije, ali kućna se puni kontrolirano, nježnije a i nema mogućnosti da dođe do pregrijavanja i/ili prepunjavanja.
Kad se motor ugasi, sve se vraća na staro: inverter se prespaja na kućnu bateriju, gasi se, gasi se i punjač.
Inače, solari su na krovu (250W), kontroler simultano puni/održava obje baterije po unaprijed definiranom prioritetu - 90%:10% - i nekon nekoliko tjedana (koristim kamper i zimi pa nema višemjesečnih pauza
) obje su baterije na 100%.
Ništa se neće isprazniti, ne brini