Ajde drago mi je da netko kao i ja vidi potencijal u ovome.
Još pad detalja o Samom Tamiću (kojeg nadalje zovem Mirko, kao posveta mom pokojnom djedu Mirku koji je ujedno bio i vatrogasac u Kutjevu).
Mirko je 1982. godište, ima Perkinsonov motor 3860 cm3 i 75 KS. Prešao originalnih 16.000 km što znači da je više stajao nego se vozio.
Kada vozila tako dugo stoje, onda neke stvari jednostavno odu, da budem siguran napravio sam sljedeće:
Nova pumpa vode i novi remen, nova brtva glave motora, novi glavni kočioni cilindar i stražnja 2, neke nove cijevi i crijeva na samom motoru, ponovno zabrtvljena Bosch pumpa i kompletna zamjena svih ulja i filtera. Tako da sam već laganim vozikanjem po Zagrebu prešao 1000 km i stvarno nema nekakvih zamjerki. Potrošnja je nekih cca 10-12 litara što za takvo vozilo i vožnju po gradu nije niti puno.
Nakon svega navedenog došao je red na planiranje i početak pretvorbe u kamper. Ideja je bila prvo se posvetiti limariji, šmirglanju, kitanju i farbanju, ali sam taj dio odlučio ostaviti za proljeće, pa sam se bacio na unutrašnjost. Boja će ostati crvena i vanjski dio neće imat prevelikih promjena, ideja je dovaest ga unajbolje moguće stanje originalnosti.
Prvo što sam sljedeće napravio je bilo počupati kompletnu unutrašnjost i ugraditi kamperski krović. E tu je došlo do prve netipične ideje.
Naime pošto sam poprilično visok a unutarnja visina kamperskog dijela je svega 130 cm, morao sam si nekako pomoći. Nako dosta istraživanja i odlučivanja na kraju sam odlučio i ugradio rolo krov (cabrio) od Renault Twinga. Evo kako je to izgledalo:
Bilo je malo natezanja, ali na kraju je sve ispalo super. krov fantastično funkcionira. za brtvljenje sam koristio tekuću gumu od Bizona i pokazala mi se odličnom još na prijašnjem projektu.
Sad imam ventilaciju po vručim danima, imam stajaću visinu u dijelu gdje će se nalaziti kuhinja, i pogled na zvijezde u ljepim danima
)
Nakon toga na red je došla instalacija solarnog sistema. nemam nekih slika te faze, ali u narednim slikama će se vidjeti.
Odluka je pala da neće biti klasični hladnjak već da će biti prenosni kamperski hladnjak na 12V. Pokazalo nam se to dovoljnim u našim putovanjima sa kampericom koja doduše ima 3 solarne ploče i normalni mini hladnjak.
Kako kamper nema previse prostora za ugradnju 3 solarne ploče, ugrađena je 1 od 130W, gel baterija od 125 mAh i super je za sada.
Nakon postavljenih svih zica i spojednog solarnog sistema bacio sam se na izolaciju. Odlučio sam se na samoljepljivu bitumensku gumu od 19mm koja je i termo i bučni izolator. najčešće se koristi za oblaganje ventilaciju u građevini. I unutrašnje uređenje u istom stilu kao i kamperica jer mi se to nekako najviše sviđa. evo ovako:
1. mjerenje
)
2. postavljanje izolacije:
3. nakon postavljene izolacije krenuo sam sa oblaganjem u brodski pod, ali debljina 12,5 mm da bude što lakše ali opet isti učinak:
Sutra nastavljamo dalje
)