Udruga kampista Hrvatske

forum
Sada je: 09 svi 2024 22:22.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 19 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: 04 stu 2015 21:17 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 04 stu 2015 20:55
Postovi: 4
Pozdrav!
Nakon prvih ideja da kupimo ducata i slične, promijenili smo nedavno odluku na vw transportere (produzeni, povišeni) budući da bude nam taj budući kamper koristio i kao osobno vozilo.
E sad imamo par pitanja:
Prvo je da li je gornja odluka dobra? Tj. da li je ducato l2h2 dovoljno mali za svakodnevne stvari po gradu ili vi isto mislite da je transporter elegantniji za svakodnevnu vožnju po gradu?

Drugo, koju kilometražu bi trebali tražiti budući da ćemo još ulagati u njega (izolacija i ostale stvari koje se ne vade van nakon što odapne) i koliko realno možemo očekivati da će nam trajati ako ga normalno održavamo? Recimo na njuskalu ih ima sa 250k+ po normalnijim cijenama. (Ne bi išli preko 50000 kuna)
Isto mozda vazno za spomenuti, mislim da nećemo raditi više od 15k kilometara na godinu.

Treće, da li je bolje kupiti t4 model ili t5, to sam malo guglao i vidim da raniji modeli t5 se puno kvare i većina ih predlaže t4. (Za novije t5 model se naravno nema novaca). Kolko ima smisla gledati slične kombije tipa renault trafic, opel vivaro... buduci da su jeftiniji.

Evo tko god pročita ovo, neka makar odgovori samo na jedno pitanje, mi budemo iznimno zahvalni na bilo kojoj informaciji


Vrh
   
PostPostano: 04 stu 2015 22:08 
Offline
iskusni kampist
Avatar

Pridružen/a: 11 ruj 2014 12:08
Postovi: 315
Lokacija: Zagreb
Budno ću pratiti ovu temu, pošto imamo iste namjere :). Nama se čini da je vw elegantniji za svakodnevnu uporabu u gradu. Svakako bi nam uz mali gradski auto, to bio drugi auto. Jesi gledao cijene u drugim eu zemljama? Koliko ja gledam, isplatilo bi se i potegnuti do Njemačke.

_________________
collect moments, not things


Vrh
   
PostPostano: 05 stu 2015 08:53 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 04 lip 2009 07:43
Postovi: 5524
Lokacija: From The Balkony
T4 sam imao 10 godina kao teretno vozilo... i to začudo model sa klimom, maglenkama, staklima na struju, centralnim zaključavanjem i ostalim kojekakvim kerefekama koje je imao rijetko koji golf iste godine proizvodnje (1997.).... kupio sam ga rabljenog (4 godine star) - uvezao iz Austrije....

ono što ti mogu reći gledaj isključivo 2.5 TDI motor jer to je nepoderiv... ima samo 100 KS!!! oni 1.9 i 2.4 motori su slabi i lošije kvalitete...

i onda kupljen je novi Vivaro 2012. godine... sjesti u kombi tipa Vivaro iz jednog T4 je kao sjesti iz fiće u mercedes... prvo tu je sraz generacija.... T4 je model koji je napravljen početkom 90-tih, a Vivaro je kombi koji je dizajniran i bačen na tržište punih 10 godina kasnije...

iskoristivost kombija u gradu je problematična... moj Vivaro je produženi (5,12 m) i pronaći s njim mjesto za parking je teško, na svim kosim parkiralištima viri van, na uzdužnim uvijek je kratko za uprakirati... stavio sam krovni nosač i previsok je za većinu javnih garaža i to za 2-3 cm... itd. itd.

ne znam je li istrle tu s foruma još uvijek prodaje svoj započeti T5 projekt...

_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje... slika


Vrh
   
PostPostano: 05 stu 2015 10:09 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7231
Lokacija: Osijek
Ako se misli svakodnevno koristiti u prometu onda definitivno Transporter jer je ipak manji od ducata.

E sad dali T4 ili T5, ja bi tu gledao i stanje limarije osim mehanike (odmah da se ogradim, nisam baš nešto proučavao te VW kombije).
S obzirom da će se prerađivati u kampera, ta prerada će se onda koristiti duže vrijeme i s obzirom na planiranu kilometražu (15000 godišnje) treba i mehanika i limarija biti u dobrom stanju. Ja bi tu prednost dao T5, ipak je to noviji auto i na duže vrijeme će se veća startna investicija isplatiti.


Vrh
   
PostPostano: 05 stu 2015 17:55 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 04 stu 2015 20:55
Postovi: 4
Sto se tiče uvoza, mislim da je dodatni trošak oko 30% cijene (problem je visoka emisija CO2 kod kombija) pa mislim da je tesko naci toliko povoljan kombi vani, za aute izgleda ima vise smisla gledati vani, ili kad bi se mozda nasao neki kombi na plin?

Trenutno na njuskalu nema puno povišenih t5, ima ovaj koji ne prelazi cjenovni rang puno previše:
http://www.njuskalo.hr/dostavna-vozila/ ... s-16325768
Što mislite o ovome, su to uopće realne cijene s obzirom na kilometražu. ili su volkswageni opcenito precijenjeni (budući da vidim da jako dobro drže cijenu s obzirom na godišta)?
Koliko realno takav kombi može još kilometara napraviti?

Još mi je sinula jedna opcija, a to je da se kupi jeftiniji niski produženi t5 jer je puno veća ponuda i onda se naknadno kupi krov (na reimo stranici kostaju oko 1000-1500€ + montaža + mislim da trebaju onda i nova stražnja vrata). Dobra stvar je da se onda dobiva malo viši krov, a i postoji veći izbor oblika krovova. Da se nađe neki jeftiniji rabljeni krov, mislim da bi onda to bilo odlično rješenje.


Vrh
   
PostPostano: 05 stu 2015 21:57 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Dragi kolega dobro pročitaj ove postove

viewtopic.php?f=44&t=996

a zatim ovo

viewtopic.php?f=52&t=1837&p=23128#p23128

ja sam ispočetka imao isto ideju za samogradnju kao i ti no vidi kamo sam stigao.....

Koliko će ljudi boraviti i kako dugo u tome kamperu?
Da li planiraš svako veče kamp ili ide "Wild camping" tj spavanje po parkinzima, benzinskim, ulicama itd...=?
Koliko budžet imaš?
Kako ce biti duge turneje sa tim autom, tj kilometraže?
Koliko ste stari i koliko dice imate?
Koje godisnje doba ce biti auto korišten? (grijanje - hlađenje)

Kamperi a posebno nekompletne zapoćete gradnje se jaako teško kod nas prodaju...

Teško je imati i kampera i auto za svaki dan....

ovo bi tebi trebalo

https://www.youtube.com/watch?v=Z0QuLZe89sQ

no da li si sposoban srediti si nešto ovakvo?

znam da je ovo skupo ali po meni je ovo najbolje

https://www.youtube.com/watch?v=xO33hdqK_UE

imaš i kampera i svakodnevni auto i to još i terenski....jasno cijena para nebo....

generalno svi auti sa 3 - 400 000 km tribaju generalku i to onu najskuplju.....što je motor veće zapremine to i više traje...nekako ce ti izdražet do 200 000 km no tada ocekuj ....troškove...vidiš da se po oglasima uglavnom i prodaju sa tom kilometražom, kao komplet isluženi jer se firmi više ne isplati .....za kamperistu može .....


Ducato polovni 2007 godište ide 7-9000 € e sada o tebi ovisi no ako želiš komplet ugodnost tada na opremu računaj najmanje još 5000€.....jasno mislim na grijanje toplu vodu kemijski WC tuš itd....itd.....no to može i parcijalno....

VW T ma koji da je ima problem - krevet ide uzdužno i tu nima mjesta za WC a vjeruj mi WC je sa tušem ZAKON....

Prije odluke iznajmi kampera na dan dva pa ceš vidit sta ti triba, a nemoj žalit i proć na neki sajam kampera (imaš opis u mome putovanje Erwin Hymer world gdje smo vidjeli i prošli kroz najmanje 50-ak kampera svih vrsta....

odluka je pala nakon isprobavanja baš na ovaj naš ducato i to sa skoro identičnim rasporedom u njemu....to ti govorim nakon 30 dana boravka u kamperu, prevaljenih 5000 km i samo smo JEDAMPUT posjetili kamp.....


Vrh
   
PostPostano: 05 stu 2015 22:42 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Ovo je u nastavku na prijašnji post

sve se može kad se hoće....

https://www.youtube.com/watch?v=clOD70ipcZo


vjeruj mi nakon 500 km vožnje, ah kako lipo dođe tuš negdje na autobahnu na odmorištu ...i 50€ u džepu umjesto skupog kampa....


Vrh
   
PostPostano: 05 stu 2015 23:03 
Offline
iskusni kampist
Avatar

Pridružen/a: 11 ruj 2014 12:08
Postovi: 315
Lokacija: Zagreb
Čemu nagovaranje čovjeka na nešto što ga ne zanima, nismo svi isti i ne treba nam isti nivo komfora. Lijepo je napisao da bi koristio kombi i kao osobno vozilo a kamper to baš i ne može biti.

_________________
collect moments, not things


Vrh
   
PostPostano: 06 stu 2015 07:39 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 10 lip 2012 09:31
Postovi: 357
Slažem se u potpunosti sa RI898.
I ja sam prije pravog kampera imao preradu na Renault Masteru. To je ogromna razlika. Prerada niti je kamper niti je mobilan kao auto. Troškovi održavanja prerade i kampera su isti (servisi, gume, registracija)
Ako misliš putovati uzmi kamper. Ako ti treba auto u kojem misliš prespavati uzmi Berlingo ili slično. Gomila ekipe ima u kampovima koji imaju madrac u Berlingu i tako putuju. Ja sam prije desetak godina tako išao sa Fiat Stilom karavanom.
Probaj obje varijante, pa odluči.

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: 06 stu 2015 11:02 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 04 stu 2015 20:55
Postovi: 4
Ima smisla sve što ste rekli i upravo zbog toga smo odustali od ducata (preveliki izvana, a opet nedovoljno velik unutra). Ipak berlingo nam ispada premali, a izgleda da je vw t5 neka najbolja varijanta za našu trenutnu situaciju budući da stane sve što nam treba, a nemamo dovoljno novaca za kamper, a kamoli još auto. Namjeravamo kampirati samo u toplijem razdoblju što odmah podrazumijeva i minimalni boravak u kamperu, pa veličina nije presudna. Isto želim imati opciju kratkih odlazaka u veće gradove sa prijateljima i da možemo bezbrižno prespavati na parkingu.
Napomena, u t5 definitivno stane wc (jer namjeravamo imati samo 3 sjedala naprijed, što je trenutno dovoljno budući da nas je 3 (par i dvogodišnja cura).

Također mi je jasno da se s godinama povećava potreba za komforom i vjerojatno za nekih 10 godina možda i dođe vrijeme za pravi kamper, al s obzirom da smo još dovoljno mladi i štedimo na svaku kunu mislim da je ovo najbolji odabir.


Jedno pitanje, prijatelj mi je rekao da je dosta komplicirano raditi krovni prozor (najviše rezanje krova) i da svaki prozor koji je postavljen nakon godinu, dvije počne prokišnjavati. Ima li itko iskustva ovdje s tim (znači mislim na krovne prozore koji su naknadno postavljeni, a ne na krovne prozore kampera koji su tvornički postavljeni)?
Ako je to ozbiljan problem, onda se opcija kupovine niskog vw-a i naknadno krova čini još privlačnijom (budući da postoje krovovi sa implementiranim prozorom).
Ako se kupi naknadno novi krov, da li treba kombi opet na tehnički, tj. da li ima skrivenih troškova?


Vrh
   
PostPostano: 06 stu 2015 11:57 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7231
Lokacija: Osijek
U vezi krovnog prozora, zašto odmah odbacuješ opciju ugradnje kamperskog krovnog prozora? :think:


Vrh
   
PostPostano: 06 stu 2015 13:29 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 26 vel 2012 18:34
Postovi: 264
Da li si razmisljao da kupis polovnog kampera u Njemackoj, sad je vrijeme, prosla sezona.
Za 15 tisuca eura bi se mogao naci solidan kamper.
Mislim da bi i uvoz tih vozila trebao biti jeftiniji jer , bar u Njemackoj, se ne tretirao kao transportna vozila...mislim na Co2.
Posto trazis kamp vozilo , pa nek onda bude kamp vozilo :)
pozz

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCnzZugurTMgOPsDdVnKumYA


Vrh
   
PostPostano: 06 stu 2015 18:11 
Offline
trudi se

Pridružen/a: 04 stu 2015 20:55
Postovi: 4
bajki je napisao/la:
U vezi krovnog prozora, zašto odmah odbacuješ opciju ugradnje kamperskog krovnog prozora? :think:


Mislio sam na kamperski krovni prozor. Tj. zanima me da li je netko od vas ugradio krovni prozor i da li imate problema sa prokišnjavanjem. (Znaci prijatelj mi je rekao da tipični majstor koji bi rezao krov nije sposoban ili nema alata da napravi taj posao dovoljno precizno i da ce taj prozor s vremenom sigurno početi curiti).


sunjicmario je napisao/la:
Mislim da bi i uvoz tih vozila trebao biti jeftiniji jer , bar u Njemackoj, se ne tretirao kao transportna vozila...mislim na Co2.

Evo iskopao sam neki članak iz Lidera 2013. di kažu:
"za kamper vozila iznos posebnog poreza umanjuje za 85 posto."
Tako da je ovo definitivno zanimljiva opcija. Hvala na informaciji.

Uglavnom, da ne duljim previše s temom, hvala vam svima na odgovoru, definitivno idemo na neki kombi tipa vw t5 i slično, još me samo zanima pitanje krovnog prozora.


Vrh
   
PostPostano: 06 stu 2015 18:50 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Evo zore evo dana....onda ne misli puno....računaj još oko 1500 eura da popraviš nedostatke...

http://www.njuskalo.hr/kamperi/vw-multi ... s-16873334

sta ce ti krovni prozor.....samo problemi....ionako kada otvoriš bočna vrata i zadnja imaš propuha ko da si na rivi u Senju kada puše Burin....

za kampera od 15 000 eura sa Slo tablice na Hrvatsku mi je trebalo oko 5500 kuna davanja....idi direkt na carinu i informiraj se....ali tako nekako ide


Vrh
   
PostPostano: 06 stu 2015 18:57 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 10 lip 2012 09:31
Postovi: 357
Ja sam na Masteru naknadno ugrađivao krovni prozor i nije bilo problema. Sa sadašnjim kitovima to nije nikakav problem. Inače i na kamperu se sve provjerava na curenje barem jednom godišnje. Barem ja tako radim

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: 06 stu 2015 19:23 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7231
Lokacija: Osijek
lh456 je napisao/la:
bajki je napisao/la:
U vezi krovnog prozora, zašto odmah odbacuješ opciju ugradnje kamperskog krovnog prozora? :think:


Mislio sam na kamperski krovni prozor. Tj. zanima me da li je netko od vas ugradio krovni prozor i da li imate problema sa prokišnjavanjem. (Znaci prijatelj mi je rekao da tipični majstor koji bi rezao krov nije sposoban ili nema alata da napravi taj posao dovoljno precizno i da ce taj prozor s vremenom sigurno početi curiti).



Ja mislim da ugradnja krovnog prozora nije nikakav problem i može ga svatko napraviti bez nekog velikog znanja. Današnji kitovi su toliko dobri da sa curenjem nema problema! :handgestures-thumbup:


Vrh
   
PostPostano: 13 stu 2015 21:02 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 12 lip 2013 13:23
Postovi: 324
VW je precijenjen a pogotovo starija godista.
Pogledaj Hyundai H-1 za te novce!

Da se naci i Kia pregio ispod 3000 EUR sa cca 120 tis km.
Nemoj si natovarit kramu sa 400 tis km na vrat!

Australci imaju puno prerada tih Kia i Hyundai-a.

_________________
Super zabava za kućne vozače - http://superauti.com


Vrh
   
PostPostano: 13 stu 2015 21:12 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Slažem se i ja...ako se želi kvalitet to je onda svakako Mercedes sprinter koji odvale pola miliona....bez puno troškova...folc je precjenjen


Vrh
   
PostPostano: 13 stu 2015 21:41 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 12 lip 2013 13:23
Postovi: 324
Nije ni Merc bas badava. Ja sam gledao Vito kad sam trazio.
Uffff!
Bojim se da mu je Sprinter prevelik za ovo sto trazi.

_________________
Super zabava za kućne vozače - http://superauti.com


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 19 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan