Udruga kampista Hrvatske

forum
Sada je: 10 svi 2024 20:07.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: 29 lis 2015 19:15 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 26 vel 2012 18:34
Postovi: 264
https://www.youtube.com/watch?v=O-NIbo83EYY

Ovako ja to uradim.

pozdrav

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCnzZugurTMgOPsDdVnKumYA


Vrh
   
PostPostano: 29 lis 2015 20:42 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Bravo Mario, savršeno.....

jedino jos WC kasetu isprati vodom i octom...i skinuti osigurač za sat u kokpitu koji polagano prazni glavni akumulator...i motor upaliti jednom mjesečno da procirkulira ulje i podmaže ga.......


Vrh
   
PostPostano: 29 lis 2015 21:19 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 26 vel 2012 18:34
Postovi: 264
Pozz

Hmm, WC kasetu sam zaboravio pomenuti... :crying-yellow: Mozda snimim poseban film o odrzavanju kazete :)
Sto se tice paljenja motora....o tome se lome koplja sirom interneta....neki kazu ne diraj nista, ne pali samo skodi....drugi misle da je dobro da se promjesa ulje....

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCnzZugurTMgOPsDdVnKumYA


Vrh
   
PostPostano: 30 lis 2015 19:39 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Mario ja sam mašinske struke.....

Jednostavno ako motor stoji dugo vremena ne maže se i cilindri pocinju uslijed vlage korodirati....isto se dešava u glavi motora jer svi ti dijelovi nisu 100 posto nehrđajući čelik,,a korozija tada radi svoje..,,,stoga ih jednostavno sa vremena na vrijeme triba i podmazat...najednostavnije je ako se pokrene motor i ostavi da se ugrije na radnu temperaturu.....jasno da tada zbog kondenzirajuće vlage pati ispušni sustav jer se ne ugrije dovoljno pa vlaga ne ispari....ista stvar ti je u mjenjaču i diferencijalu koji imaju isti problem...sve to triba podmazati...
Jasno da pati i akumulator koji se samo paljenjem prazni no to se ionako rjesava da se svaka 3 mjeseca nadopuni..naime alternator ne puni na praznom hodu on puni tek kod 2000 okretaja pa navise,,,..ne treba zaboraviti ni klima uređaj koji se mora uključiti da se pomakne osovina kompresora da ne zalijepi brtva koja počne tada puštati plin....a oni obično minjaju čitav kompresor...
Ulju u motoru je svejedno da li se miješa ili ne...ionako ako ima kondenzata vode ona ce pasti na dno a to je ionako van dohvata uljne pumpe....kod dizela je još jako bitno da i citav sustav a posebno rasprkači skupa sa pumpom naprave jedan radni ciklus.....jer sve što stoji ima tendencu blokade....isto je i sa kočnicama koje treba razraditi....da ne blokiraju klipići....kao i kuplung i onaj njegov klipić...a može i hidraulika volana (pumpa-letva) da se razradi....

U princilu upaliti, pustit da radi do radne temperature, pomaknuti napred nazad jedan metar,,,,i ostaviti za 1/4 kruga gume u drugom položaju, uključiti klimu i stisnuti kočnicu...okrenuti volan livo desno.....jasno tada nadopuniti akumulator...

Ne znam ali bi bilo korisno i uključiti frižider da se apsopcijska smjesa pokrene .....jasno na 220V....da se ne mora kasnije pretumbavati čitav frižider, ako je kompresorski isto kao i kod klime pokrenuti ga zbog brtvi...

Sve gume (na staklima i vratima) namazati talkom...ako se ne varam...


ovo sve napraviti makar jedamput mjesećno.....a najdalje do 3 mjeseca....


Gledam jednu američku ponudu pa imaju na klemi akumulatora prekidać kojim se akumulator isključi sa strujnog kruga....dakle time se izbjegava traženje osigurača od sata na komandnoj ploći koji uništava akumulator....


Vrh
   
PostPostano: 30 lis 2015 20:27 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 26 vel 2012 18:34
Postovi: 264
Odlicno, hvala na savjetima. U biti ja sam dosad ( a i dalje cu) uvijek pokretao motor, upravo zbog toga sto si ti naveo jer mi je bilo logicno. No citao sam , na njemackim forumima, gdje kazu da ga je bolje ne paliti preko zime. Osim toga uvijek kad ga upalim dodje neki penzic pa me nervira ....kao zagadjujem mu zrak.... :) :) ...iako ga ja uporno saljem.....nema veze ...gdje.

Da, ja takodje namazem sve gume ,na staklima i vratima, ima krema za to.....ali eto zaboravio to snimiti :crying-yellow:

Ma i ja sam razmisljao o sklopci na klemi akumulatora, ali onda imam problem sa Kunama ( ne novcima nego pravim zivotinjama)...jeer mi je onda iskljucen ultra zvuk koji ih tjera.
Prije dvije godine sam vadeci akumulator slucajno prekinuo kabel koji napaja taj ultrazvuk, tako da se uselila ta neman u motor i sve sto je bilo od gume kao i toplotnu izolaciju pojela...plus nasrala 100 kg :crying-yellow:

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCnzZugurTMgOPsDdVnKumYA


Vrh
   
PostPostano: 30 lis 2015 22:00 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Video je odličan, a možda ga ovim razmišljanjima i dopunimo...i ja stavljam isti sakupljač vlage, a žena ubaci još i male vrećice sa lavandom kao za miris....to je radio i prethodni vlasnik...

...mene ne bude po 3 mjeseca doma pa žena dobije precizne upute što i kako....

Nego Mario nije mi jasno tvoj kamper je stari model Ducata ali mu je nadgradnja posebno zadnji dio prepravljen, tko je to radio ti ili prethodni vlasnik? Nije loše ispalo!


Vrh
   
PostPostano: 30 lis 2015 22:28 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 26 vel 2012 18:34
Postovi: 264
Sve na kamperu radim sam, tako da je unutra i vani prilicno drugaciji od orginala.... :) To se ja malo zabavljam, ucim se na njemu raditi :icon_wink:
Planiram kupiti jos stariji pa ga onda renovirati....
Trazim.....nesto ovako HYMER / ERIBA B644

http://suchen.mobile.de/wohnwagen-inser ... ed&noec=1#


pa bih ja to polako renovirao po svom ukusu.........no nisam jos naletio na nesto sto bi mi odgovaralo.. :)

Novi modeli me ne privlace uopce.... jos uvijek mi ne treba bolji....ali nikad se ne zna.

Drago mi je da ti se svidja film....i ja stavim lavande...mama posalje s mora. :)

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCnzZugurTMgOPsDdVnKumYA


Vrh
   
PostPostano: 01 stu 2015 23:22 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Ja sam za sada maknuo spužve i ubacio madrac, klasični koji smo sa svoga kreveta umirovili.....skratio sam ga za 20 cm u širinu i ubacio u mansardu. Tokom ovog jednomjesečnog putovanja zaključili smo da je krevet tj madrac itekako važan da se odmorimo za sutradašnji dan.
Plan je nabaviti plinsku auto bocu te u prostor gdje dolaze sadašnje boce ubaciti agregat. To sam snimio ovo ljeto kod lika do nas......tada bi se mogla ubaciti i klima u boravišni prostor jer nemamo uopće klime pa je ljeti jaaaako vruće unutra....ista ideja koju Istrle ovdje realizira....ima planova samo treba napraviti realizaciju.

Ja sada planiram napraviti nadstrešnicu jer cerada ne dolazi u obzir zbog naše Bure....onda ostalo. U svakom slučaju ga treba pokriti da ne propadaju gume i dihtunzi. To mi je za sada prioritet. Rampu za motor 150 kg težine sam dobio skupa s njim tako da je i to manje troška te 4 zimske gume.....2006 godište za 15 000 E je bila dobra kupovina...stvarnoo dobra ali sam čekao skoro godinu dana...


Vrh
   
PostPostano: 03 stu 2015 11:58 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 26 vel 2012 18:34
Postovi: 264
Citao sam vas putopis, jako zanimljivo.....svaka cast uvijek me raduje kad citam , gledam ovako nesto :clap: :clap: ....dobijem odmah inspiraciju za putovanje

Inace najbolja stvar je u biti sto svako moze po svojim potrebama prilagoditi kampera....mema granice.....i to mene jako zabavlja :banana-dance:

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCnzZugurTMgOPsDdVnKumYA


Vrh
   
PostPostano: 03 stu 2015 18:34 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Uglavnom sam pokušao dati što je moguće više korisnih informacija ako netko želi poći navedenim stazama. Jako je skupo no isplatilo se uglavnom pazeći da se ne prekoraći budžet.

Glavni je problem klima i na tome ću se morati dati u veliki trošak jer bez nje stvarno ne ide. Po Njemačkoj na 30 stupnjeva u Kolovozu je bilo katastrofalno vruće posebno što se iako su prozori otvoreni topli zrak zabije u zadnji dio kampera. Bilo me strah otvarati krovni prozor da mi ne odleti na cestu kao na kampici u Francuskoj u Aprilu ove godine. Mislim da ću poći Istrletovim stiopama....agregat već imam sada ce trebati staviti klimu.

Malo smo odahnuli u Engleskoj jer je temp bila u kolovozu oko 20 i nije trebalo klimu, a u Škotskoj je bilo toliko hladno na granici grijanja....to nas je spasilo jer da smo išli kamo gdje je toplo bila bi to katastrofa----


Vrh
   
PostPostano: 04 stu 2015 12:27 
Offline
iskusni kampist

Pridružen/a: 26 vel 2012 18:34
Postovi: 264
Naravno, zato to rado citam i sam pokusavam nesto pisati i snimati o svojim putovanjima, upravo da bi nekoga zainteresirao ili mu pomogao pri putovanju.

Da, vrucina je zaista problem. Ja pokusavam nesto eksperimentirati sa srebrenom folijom,ugradnjom ventilatora, tendom....to cu testirati slijedece lijeto.
Sto se tice ugradnje klime, meni to i nije neko rijesenje zato sto ja nisam tip koji parkira kampera i bude prikljucen na struju 10 dana. Agregat i klima...hmm...to je interesantno...budem vidio kako to kod tebe funkcionira.:)) pa cu ugraditi mozda u slijedeceg kampera.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCnzZugurTMgOPsDdVnKumYA


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan