dundino je napisao/la:
Evo sto pise u novoz zakonu o sigurnosti prometa na cestama, izmjene od 6 mjeseca:
5) B, spadaju motorna vozila, osim vozila AM, A1, A2, A, F i G kategorije čija najveća dopuštena masa ne prelazi 3.500 kg i koja su dizajnirana i konstruirana za prijevoz ne više od 8 putnika, ne računajući sjedalo za vozača; motorna vozila ove kategorije mogu biti u kombinaciji s priključnim vozilom čija najveća dopuštena masa ne prelazi 750 kg. Ne dovodeći u pitanje odredbe propisa o tipnom odobrenju vozila o kojima je riječ, motorna vozila u ovoj kategoriji mogu se kombinirati s priključnim vozilom čija je najveća dopuštena masa veća od 750 kg, pod uvjetom da najveća dopuštena masa ove kombinacije vozila nije veća od 4 250 kg. U slučaju da je najveća dopuštena masa takve kombinacije vozila veća od 3 500 kg, takvom kombinacijom vozač može upravljati samo nakon što je položio vozački ispit za tu kombinaciju vozila iz nastavnog predmeta Upravljanje vozilom.;
Koliko vidim nigdje se ne spominje masa vozila u odnosu na ndm prikolice samo je bitno da nije preko 3,5 tona
Malo si me ponukao pa sam sada to proučio i izgleda da si u pravu. Odredba da NDM priključnog vozila mora biti manja od mase vozila je izgleda izbačena iz zakona.
E sad više nisam siguran ni dali negdje stoji da masa priključnog vozila mora biti manja od mase vučnog vozila ili mora biti samo manja od one koju je proizvođač naveo u papirima kao najveću dopuštenu težinu priključnog vozila?