pitaj sam sebe : zašto meni treba vanbrodski motor ? ?
pretpostavljam da želiš gumenjak sa vanbrodskim motorom , kad odeš na godišnji preko ljeta na more da se malo vozikaš !?
ja bi u tom slučaju uzeo 2T vanbrodski motor jer je lakši od četverotaktnog i jeftiniji , brži su u odnosu na 4T istih dimenzija i snage , pouzdaniji su u radu u pogledu lošijeg goriva što kod nas nije rijedak slučaj. on ti se neće baš tako lako ugasit ako ti je malo "šporko" gorivo i ako ima malo vode dok je 4T penta dosta osjetljiva na vodu u gorivu pogotovo na manjim pumpama na moru. A kad ti se ugasi penta na moru ne možeš čamac parkirat kao auto već ti preostaje samo veslat do obale ( vesla su OBAVEZNA u čamcu ).
2T motor lako konzerviraš na kraju sezone , pospremiš ga u garažu i nemaš brige do iduće sezone , upalit će ti iz prve ako ga pravilno konzerviraš.
4T motor moraš servisirat kao i auto , moraš mijenjat ulje u motoru poslije i prije sezone i napraviti servis jednom godišnje što je ipak trošak. teži je po KS u odnosu na 2T , što kamperima nije zanemarivo , nama koji smo na moru cijele godine i penta nam je na čamcu skoro stalno bolji je sigurno 4T , jer manje nam potroši goriva ali za 10 tak dana godišnjeg nećeš gledat na potrošnju.
4T su ekološki prihvatljiviji i malo pomalo će se 2T izbacivati sa tržišta.
ja bi da mi čamac služi 10-tak dana godišnje uzeo 2T , a da mi čamac služi skoro svaki dan onda bi uzeo 4T
oba su dobra
to je kao da me pitate jel bolji auto na benzin ili dizel a oba su dobra
ako prelazite malu kilometražu vozit ćete benzinca,ako ste trgovački putnik i stalno ste u autu i prelazite puuuno km vozit ćete dizelaša