S obzirom da sam od srijede ponosni vlasnik jedne lijepo očuvane i super opremljene Adrie 462 napisati ću vam
proceduru koju sam prošao da bi to i postao. Iskreno očekivao sam gore ali na kraju nije bilo ništa strašno.
Prvi korak je bio pretraga po netu, konkretno sve što sam tražio našao sam na
www.avto.net, odličan oglasnik.
Isprintali smo si 4 oglasa i jedan vikend sjeli u auto i otišli u MB. Za razliku od oglasa koje smo išli gledati kod nas ovo mi je bio preporod.
Možda su naši kriteriji bili visoki ali ovo tu kod nas ne bi mogao nazvati normalnom prikolicom, užas.Sve koje smo gledali su bile super,
2 Hobby-a, jedna Chateau (najbolja ali i najskuplja) i ova Adria. Odluka je bila Adria, radi najboljeg unutarnjeg razmještaja, radi dijelova i radi cijene.
Tražio sam da mi kopiraju njihovo potrdilo o sukladnosti.
Drugi korak je bio odlazak u stanicu za tehnički koja ima ovlaštenje za homologaciju gdje sam ljubaznošću jednog djelatnika po tom potrdilu
zatražio i kupio certifikat TUV iz Munchena. Kad mi je on javio da je to stiglo i da prikolica udovoljava svim propisima i da se može homologirati
onda sam otišao po nju.
Treći korak je bio u srijedu kad sam išao u MB. Gospođa mi je dala račun, na računu mora obavezno stajati Izjava da je roba EU porijekla
(to vrijedi do 6000 eura inače ide EUR-1), čitko ime i prezime prodavatelja, pečat i potpis. Kad smo to riješili otišli smo kod njih na tehnički,
napravio sam Zoll tablice i nakon toga na carinarnicu u MB. Ta ženska je bila sa mnom pa mi je pomagala i to je bilo super. Imala je i špeditera
koji nam je napravio izvoznu deklaraciju. U MB sam bio gotov i krenuo prema HR. Na Macelju (SLO strana) u kolonu za kamione i samo ovjera izlaza.
(sve bi bilo super da se slovencima nije srušio sustav pa sam u MB čekao dva i pol sata jer nisu mogli isprintati papire a na Macelju još sat i pol)
Na HR strani (nije bilo nikog jer su svi zapeli na SLO strani) u špediciji se radi privremena carinska dekleracija. To sam riješio za 5 min i krenu
dalje za ZG. Isti dan odmah sam otišao na homologaciju u onu gore navedenu stanicu za tehnički pregled
(konkretno Jadransko na vrbanima u mom slučaju) i to smo isto brzo riješili.
idući dan velesajam, carina, dopeljao sam je oko pol 12, u 1 je bio pregled, bila je gotova u pol 3. Ostavio sam je i dao punomoć špediteru
tako da sam se ja vratio natrag u firmu i zvali me kad je bilo gotovo da dođem po nju.
Danas su me zvali ujutro da su papiri gotovi i sad imam sve još samo registracija.
To je to.
Troškovi:
Cijena prikolice + PDV ako priznaju račun (meni jesu).
Ostali troškovi: Zoll tablice + osiguranje + špediter u SLO: 85 eura
Špedicija HR + provozna dekleracija + carinski parking + bilježnik : 800 kuna
Homologacija: 500 kn
Potvrda TUV Munchen: 100 eura
Kad se malo pogleda kakvih ima prikolica vani onda se sve to isplati. Ja bi sad svoju čak i prodao i još bi zaradio nešto na njoj i išao bi si po drugu.
Sad je lakše kad znam što sve treba. Samo živce na odmor, jedan dan godišnji i ide.