Hvala lijepo
Preko vikenda sam parkirao kamper pred kuću da ispregledam što više toga detaljnije. Pa, električne stepenice rade, sirena radi. I u jednom i u drugom slučaju u pitanju je bio osigurač. Za sirenu je naizgled bio OK, ali nije bio OK - na novi se oglasila lijepim dvoglasnim talijanskim zvukom
. Za stepenice sam prvo išao raskupusati set prekidača na ulazu, tu su i oni up/down. Uglavnom, izgledali su svi spojevi OK, relej je izgledao kako treba mada sam imao namjeru promijeniti ga za svaki slučaj. A onda sam izvlačeći buket kablova iz unutrašnjosti izvukao i kućište osigurača. Otvorim i pogledam - pregorio. I eto, stepenice rade. Međutim, microswitch za dignutu/zatvorenu poziciju ne radi kako treba, ne znam zašto ali ću pogledati. Možda je pomaknut. Kad spuštam dođu do dna i čuje se lagani klik i iskopčaju se. Ali kad ih dižem ako ne stanem na vrijeme mehanizam napravi krug, tresnu dole i opet se dižu
OK, to nije problem - zaustavim ih u gornjem položaju i sve je kako treba. Ali, sinoć sam zaboravio automatiku stepenica staviti na Manual - kad se upali motor ako su stepenice spuštene na Manual se treba oglasiti biip biip pištalica i crvena lampica kraj volana. Tad se s dugmićem stepenice mogu dignuti iz kabine. Na Automatic se dignu same. Dok sam bio parkiran dao sam kontakt i gledao hoće li se nešto desiti sa stepenicama ili pištalicom i lampicom, birao sam Auto ili Manual - ništa. OK, pomislio sam da taj sustav ne radi ali nema veze, bit ću pažljiv. Sinoć kad sam se išao preparkirati (jedva sam se izvukao iz dvorišta, mrak, kiša, nizbrdica bočna, naslonio sam se lagano bridom krova na betonsku banderu .... užas) taman sam savlada prepreke iz zagrada kad čujem nešto ŽBAM. Pitam sina jesam li lupio u nešto, on je bio iza i pazio kroz prozore. Kaže ne. OK, nastavim kad ono opet ŽBAM. Stanem a sin otvori vrata i gleda vani. Kaže stepenice se stalno spuštaju i dižu. Aha, tako, sjetim se i prebacim s Auto na Manual a on ih zaustavi u zatvorenom položaju. Ipak taj sustav malo radi, ali to ću morati još pregledati.
Frižider na 220 radi i to fino. Radi i na 12, na plin nisam probao. Ima ugrađen ventilator(e) i kontrolu prozračivanja Auto/Man. Uz rešetke na boku ima i prozračivanje "dimnjakom".
Truma grijanje radi bez problema, lijepo grije, ventilator radi i na Auto i Manual, topli zrak izlazi gdje treba. Bojler radi, pali iz prve, za pola sata voda je bila topla (prekidač Off/50/75).
Nalio sam vode u unutrašnji rezervoar - pumpa radi i gasi se baš taman. Izgleda dosta velika i moćna, nisam siguran ali čini mi se veća od ostalih koje sam imao prilike vidjeti.
Plinski šporet radi, sva tri plamenika. Sunčani panel radi, puni bateriju. Na 220 sve radi kako treba, mislim. Ali, Laika ima foru, ne znam da li je to samo za nju karakteristično, da ne puni obje baterije istovremeno nego na kontrolnom panelu se izabere hoće li se puniti startna ili kućna.
Motor pali iz prve, zaobilaznicom uzbrdo prema Kukuljanovu mogu ići 90 bez problema. Na kućištu remena označeno je 77820. Pretpostavljam da je tada mijenjan remen - takvo označavanje je u Italiji često - tako mi je rečeno. Prošli vlasnik to nije mijenjao nego onaj prije njega. Blizu je i naljepnica s tom kilometražom i promjenom ulja i filtera i datumom iz 2012.
Brisače sam dobro nalio s WD40 (škare, osovine) i sad rade nekako lakše, mada ne još onako brzo kako mislim da bi trebali. Imam dojam da rade brže kad aktiviram pranje šajbe, a to onda znači da je problem vjerojatno (i) u električnom spoju negdje, vjerojatno oksid/korozija.
Plašila me ova kišurina proteklih par dana u Rijeci, ali nigdje ništa ne vlaži, curi ili kapa
Sad ću vidjeti kako će se baterije ponašati idućih dana, izgledaju relativno novo.
Ono što imam namjeru promijeniti što prije su gume. Nisu tako loše na izgled, ali ipak. BTW, zadnje su duple a na lijevoj strani nisam mogao naći jučer po mraku i kiši ventil za unutrašnju. Zašto na benzinskim pumpama dio za zrak nije natkriven nego je sa strane? Grgh ....
Uzet ću neke AllSeasons.
Kamera iza postoji ali skinut je ekran, pa i to moram ASAP srediti. Iza imam GoldSchmitt nosač motocikla. Model Rio 150, dakle 150 Kg, pričvršćen odozdo za šasiju. Kao nov, izgleda nekorišten. Iznenadio sam se, to u dućanu košta oko 1500€. Imam namjeru prodati ga i nabaviti polovni nosač bicikli, klasičan cjevasti aluminijski.
Ima neko dodatno grijanje ispod suvozačkog sjedala (rotirajućeg) s puhalicom prema nazad, prema stambenom dijelu.
Sva svjetla rade, LED su osim u kupaoni (neonka?). I u velikom ormaru je LED. Ugradit ću neku rasvjetu i u ostale ormariće gdje će biti od pomoći.