Mislim da ova tema nije otvarana pa evo par riječi i na tu temu.
Uglavnom prilikom kupnje kampera u cijenu je bio uračunat i nosać motocikala do 150 kg težine. Za motor odlično a i za bicikle može perfektno poslužit.
https://www.youtube.com/watch?v=R4Zbg0UH7NUNo kako sam praktično ustanovio to mi produžuje kampera za dodatnih skoro pa metar i eto me kategoriji gdje se ne mogu parkirat po gradskim parkiralištima jer ode duljina auta na 7 metara.
Dakle sekundarna solucija za kupovinom samo nosača za bicikle za kampera otpala odmah na startu jer triba bušit zadnju oplatu i onda na onu nejač od drvenine presvučene plastikom višat 4 bicikle. Tokom vrimena i vibracija plastika popuca i eto prodora po desnom krilu i vode u unutrašnjosti.
https://www.thule.com/en-gb/gb/motorhom ... bike-racksTada mi sinula ideja da ga napravim sam od otpadnih cijevi nakon nekih kučnih projekata. Dakle cijena 8 sati rada i 3 metra 30x30 kvaratne cijevi i oko pola metra 20x50 kvaratne cijevi, metar kantunala 50x50 te oko 2 metra čiste šipke o 10 mm.....te oko dvadestak elektroda 2,5 mm.
Ideja je da se koristi postojeći profil tj kvadratna cijev koji je montiran na šasiju i u koji se uvlači rampa za motor.
Također moraju se vidjeti svijetla i registarska pločica. Kada se bicikle skinu tada mora nosač virit najviše 30 cm van auta da se auto može nesmetano parkirat na običnom parkingu. Sistem vješanja bicikle što jednostavniji.
Detalj učvršćenja prve šire cijevi na šasiju koja ide sa rampom za motor i koja se koristi za uvlačenje druge cijevi koja je dio nosača bicikle.
Detalj same rame tj kvadrata koji se uvlači cijev u cijev na šasiji vozila. Ukupno strčanje čitave konstrukcije mora biti u ravnini krovnih ljestava.
all vaults in fallout 4Signalizacija i identifikacija vozila vidljivi, policija nema mesa za prigovor. Ovdje se lipo vidi četvrtasta konstrukcija.
Bazična konstrukcija je za dva bicikla no za savaki slučaj ima mjesta za 3. Kako se vidi horizontalni nosači na kojima vise bicikli su vijcima pričvešćeni na kvadratnu konstrukciju i mogu se zakretati u stranu tako da ostajemo na limitu tj u ravnini ljestava za na krov. Ako su dva bicikla tada nema velikih vibracija i sila ali kada su tri tada je podosta težine na konzolama pa sam po sredini postavio šipku fi 10 mm kao suport koja ide na kantunal. Ukoliko bi se išlo na 4 bicikle tada se vijcima samo nadoštukaju postojeće horizontalne konzole a ova vertikalna šipka tada ima full funkciju suporta.
Kako kvadratna konstrukcija ne bi vibrirala sa šipkama je dodatno učvršćena - ukrućena na cijevi koje idu na šasiju. Jasno da je i ovo na vijke tako da se kvadratna konstrukcija multifunkcionalno može koristit za još jedan auto i ono što je najvažnije i zbog čega je i započet rad na ovom projektu kao skladištenje za bicikle jer je jednostavno objesi na kuku na zidu i bicikle poslažu na nju. Ali to ide u slijedećem broju.
Ovo su slike tokom izrade a ostatak slijedi podebno montaža postojeće konstrukcije na drugi auto.
Kako rekoh bez mog rada cijena je oko 200-300 kuna total.
Moram napomenut da je uvjet bio da se volan bicikle ne dira tj ne odvidava i zakreče u stranu prilikom vješanja što je ipak rezultiralo da noseća kvadratna konstrukcija strči 300 mm inače bi se to moglo skratiti na 200 mm i bilo bi se egzaktno u ravnini krovnih ljestava, ovako smo nekih 100 mm više.
Sada ostaje za napravit ovaj znak koji označava da teret strši van gabarita vozila...
https://www.thule.com/en-gb/gb/motorhom ... ian%20type