E sad, ja sam mislio na raspored koji mi se u ovom CI stvarno svidio. Ima baš ono što je potrebno. Meni smeta kod mene mansarda u koju se svake večeri ko pivac moran uvlačit....ali krevet je stalno napravljen ne triba ništa micat. Ona dva zadnja su rasporeda na kat isto tako fiksna dakle nema pomicanja....idealno....a kad cu malo prileć odmah su mi na raspoalganje. Ako smo žena i ja sami tada mi se donji krevet podigne i dobivam ogromni bunker u koji mi stane biciklo....
https://www.youtube.com/watch?v=eEZe-M1RFCo i jako je kratak pa more i na obični gradski parking
Na šta pazit?
Na i NAJMANJI znak vlage biži od njega ka od crnoga vraga....jaako skup popravak....posebno se sagni i pregedaj podnicu na koju je sve to postavljeno. Naime na metalnu konstrukciju auta ide podnica....nije mi jasno zašto tu ne stavljaju vodootpornu šper ploču - blažujku nego neku običnu koja ako propadne od vlage je jako skup popravak. Nije nemoguče ali je skup i kompliciran. Moraš znat da čitava nadogradnja kampera je spajana od plastičnih panela i svi spojevi su učvrščeni metalnim letvicama koje su silikonirane. Dakle tokom vibracije, sunca i vrimena sve to popusti , silikon ostari i popuca i onda voda procuri u unutrašnjost. Tu se odmah osjeti zapara vlage jer smrdi unutrašnjost koju oni prozrače našpricaju sprejem da to odstrane i zamaskiraju prije prodaje. Posebno pazi na te spojeve + prozore, kupaonicu vrata jer i tuda pušta. Naime promjena boje i napuhnutost obloge unutrašnje odaju da je vlaga unutra prisutna. Naime plohe kampera unutra su letvice koje drže konstrukciju jer su na njih sa vanjske strane postavljene plastične površine a iznutra tanke šerploće sa finalnom folijom. Dakle te unutrašnje ploče prve daju prisutnost vlage jer ako drveni unutranji kostur propadne čitava konstrukcija se urušava.
Evo ovo je proizvodni proces....
https://www.youtube.com/watch?v=WoMXIFBmfvghttps://www.youtube.com/watch?v=k4ZaY4WbmUQsad vidiš zašto je podnica važna kao i stranice koje moraju bit 100% vodonepropusne. Sve ostalo se more popravit i sredit relativno lako. Ti sitni tehnički detalji se srede u servisima. Jako pazi da dobro radi plinski friž ako nije kompresorski. Kompresorski teba samo struju dok plinski može pogon struja / plin neka ti demonstrira rad friža jer je on najvažnija karika u sistemu...ne očekuj previše kod plina jedv amali minus, kompresor je bolji ali triba onda panele za neovisnost o kampu.......traži da ima plinski spremnik bocu 60 litri da moreš lipo punit plin jer na sjeveru triba grijat boravišni prostor. Naime kabina se grije tokom vožnje ali je nedovoljno za putnike straga u boravišnom prostoru...Vodu ima svaki 200 litri...tank a vodoinstalavija nije problem. Neka ti demonstrira kako radi grijanje prostora i vode....čekaj da ugrije vodu cca 10 minuta te boravišni prostor ....
Ako moreš nać uzmi Hymera jer tu je makar kvalitet u pitanju a laika isto nisu loši...Adria - NE jer nije kvalitentno. Premda bi o Hymeru mogao dati dosta kritika,,,Raščisti da li ćeš koristit samo kampove jer onda more i 7 metarski ako nećeš kampove nego gradske parkinge onda idi na 6,2 - 6,5 metri kao ovaj. Ako prodavači kažu da CI nisu dobri i ako ima odlipljenu podnu oblogu provjeri podnicu pa će ti bit sve jasno jer di ima dima tu i vatra gori. Sa ovim rasporedom koji je jako dobar traži nešto drugo jer ako potrošiš lovu i razočaraš se onda srići i zadovljstvu nema mista.
evo male pripomoći....tester na vlagu
https://www.youtube.com/watch?v=NOqL_3LqGmAhttps://www.youtube.com/watch?v=-acPRZINevwhttps://www.youtube.com/watch?v=qNggFa783lsJa sam moga stavio pod nadstrešnicu i riješio eventualni problem prodora vlage jer sam primjetio da original silikon nakon 13 godina gubi snagu.....zatim sve spojeve premazao novim silikonskim slojem...