Sad sam pricao sa cvh maksimir i oni su me uputili na Institut za vozila velika gorica di sam pricao sa informiranim covjekom. Pitao sam za pravilnike, uputstva, norme.
Vozilo mora biti sukladno normi "ISO1646" koju treba kupiti kao dokument da bi se znalo sto ona opisuje. Ali kaze mi covijek da sve sto pise u normi da se po zdravom razumu i bolje napravi tako da nije norma bitna.
Za svaki element treba raditi tehnicku dokumentaciju, specefikacije sarafa, materijala, dimenzije i opise. Preporuka je da za svaki dio koji se krene raditi da se skupe certifikati i dokumentacija korištenih proizvoda, nacrt planiranog rjesenja, pa da oni to pogledaju, prek emaila, da li je po normi.
Obavezni elementi u kamperu su: Stol i "stolice" Lezaj - koji moze biti sklopljen stol i stolice sanitarni cvor sudoper frizider kuhalo spremiste za osobne stvari ventilacija na krovu dobra rasvjeta bocni prozori
wc i grijanje su neobavezni, a mislim da i struja.
Pitao sam za adaptere za rotirajuca sjedala - moraju imati certifikat za taj model vozila. I sjedala moraju biti za osobno vozilo M1, da ne bi stavio sjedalo za autobus.
Za plin, navodno, nije potreban atest ako se radi o kupljenoj plinskoj boci spojenom kratkim crijevom na trosilo, samo ako su neke dulje instalacije. Bez obzira volio bi saznat tko radi atest plinskih instalacija u kamperima.
Raspitao sam se za atest struje. To bi mogao napraviti netko tko radi atest za sanitetska vozila, ali nije jasno kako solarija utjece na atest. Preporuka je slati upit Koncar institutu za elektrotehniku.
Ne znam koliko bi sve to kostalo na kraju i da li bi se isplatilo. Mozda bi se struja i solarija naknadno mogli metnut bez odobrenja. Volio bi imati certifikat za struju, em da minimiziram rizik od pozara, em da u slucaju pozara imam certifikat da nisam kriv.
Otvore i rupe mogu slobodno busiti, samo da se ne diraju elementi vezani za strukturu, sto npr u ivecu nije bitno jer ima sasiju.
I ne smije biti ostrih rubova unutra.
|