Stara tema ali....
Pogonski tj aku u motornom prostoru kojim startaš pogonski agregat ti prazni trivijalna naprava zvana sat na instrument ploči....ona ti polagano i siguro crpi aku, koji je vjerojatno več oko četvrte godine star i oslabljen ....
Dobro pregledaj aku i ako na njegovom kućištu ili na klemama ima one bijele kristale preko njih ti bez problema stavara spoj sa masom...
Ako ti se ne da skidat kleme koje kod mene imaju brze spojnice na sistem ekscentra kojim za čas skineš minus pol sa oba akua pogonski dio...
kod stambenog samo povučeš ovu crvenu kapu i ode klema sa minusa...
Tada za 150 kuna a i manje po centrima imaš punjač koji ti je permanentno spojen na aku.....i čija ga elektronika dopunjava po potrebi...tj prati mu napon i kad padne ispod neke vrijednosti 11,5V npr tada ga dopunjava....odlična stvar tako da aku na neki način radi cikluse kao da je u funkciji ---sat ga prazni ovaj ga puni...
Ja sam prikikom gradnje spremišta predvidio taj problem pa to izgleda ovako...
Stambenog akua i frižider se pokrene 1x mjesečno preko standardnog kamping priključka....
Inače stambeni aku se preko glavne sklopke mora kompletno izolrati od sistema...kod mene ima i pokazivač napunjenosti...
Inače zadnje vrijeme mi stvara korozija dosta problema u sudoperu...premda imam i silikagel...
Inače kako reće Bajk teba ampermetrom mjerit potrošnju po osiguračima i nać gdje curi....detaljni video
https://www.youtube.com/watch?v=aR4uKca38bk