Opet nisam slikao rešetku, ali sada više nije ni bitno. Bitno je da su 734 € ( prema cijeni iz Njemačke) ostali u džepu!
Čuj ovo, ostali u džepu, kao da su i bili tamo?!
No, da krenemo ozbiljno. Možda će netko čitati ovo u potrazi za savjetom kako riješiti problem.
Dakle, kako sam ranije naveo, u potrazi za rješenjem problema bojlera koji nije radio, "obišao" sam malo njemačke kamperske forume i kao najčešće uzroke problema našao slijedeće:
* pregoren stakleni osigurač na ulazu
* "probijenu" diodu na ulazu
* oslabljene ili odlemljene kontakte ( radi se o starijim bojlerima pa nije niti čudno)
* neispravnu elektrodu za paljenje plina.
Krenuli smo od osigurača. Ispravan. Za diodu nismo bili sigurni pa smo ju nanovo prelemili. Našli smo još dvije diode pa smo i njih provjerili. Ispravno. Kontakti kućišta osigurača su bili sumnjivi pa su nanovo zalemljeni. I spoj tiskane pločice s bojlerom ( dva ubodna kontakta na dnu pločice) su bili oksidirali pa su malo očišćeni i "osvježeni" Wd-40 sprejom. Inače, pločica se nalazi ispod plastičnog poklopca na ulazu električnih kablova ( 2 kom) u bojler. Jedan je kabel za napajanje 12V, a drugi dolazi s kontrolne ploče. Nakon otpajanja kablova i skidanja gornjeg plastičnog dijela ( na koji se učvršćuje poklopac) se pločica može izvaditi jednostavnim povlačenjem prema gore.
Ranije sam već naveo kako je dovod plina već ranije provjeren, plinski ventil otvoren, bojler napunjen vodom i odzračen ( otvaranjem slavine za toplu vodu dok ne poteče voda bez mjehurića).
Nakon ovog "osvježavanja" kontakata sve je vraćeno natrag i spojeno. Trenutak neizvjesnosti, paljenje... Kratko se pali crvena dioda, zatim se čuje krrrrrrrrc, pali se zelena dioda- RADI!!
Eto, i taj je problem stavljen
ad acta!Znači, u ovom je slučaju problem bio u oslabljenim i oksidiranim kontaktima.