moje mišljenje je da je NDM upravo to što preusmjerava prikolice s jedne na dvije osovine... primjetio sam da prikolice do 1500-1600 kg su na jednoj osovini, a ove veće i teže su na dvije osovine...
nekada materijali nisu bili lagani kao ovi današnji (od samih panela za vanjsku gradnju, plastike koje ima sad sveposvud, pa do unutrašnjih materijala) pa je to vjerojatno uzrokovalo da su nekadašnje kampice i kraće dužine zahtjevale dvije osovine... nadalje gume su te koje trpe i koje imaju ili nemaju nosivost.... nekadašnje kampice su bile na 13" gumama a današnje moderne su na 15"... nosivost jedne i druge gume je drastična...
sad o stabilnosti - možda, ali možda je na 4 kotača stabilnija recimo u primjeru da se probuši jedna guma na drugoj ipak ostaje... i kod zaustavljanja mora biti stabilnija... ili kako znam da su neki imali slučaj ako ti otpadne jedan kotač na drugome ostane, što jednoosovinka ne može....
u kampu je daleko teže manevrirati na usko s dvoosovinkom - otpor, piganje guma i sve je daleko teže, ali ta prikolica je teška ionako i mooveri bi po meni bili osnovna oprema na njoj...
zaključak: mislim da nije stabilnost vuče u igri već NDM težina prikolice to što uvjetuje je li jedna ili dvije osovine...
_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje...