Mislim da ovdje ima jedan post kada sam opisao kupovinu kampice i na sve sto paziti. To je bilo lani pa prolistaj postove...Statler ima pravo jer stara kampica mora najprije na dobru dezinfekciju i pranje svega sto je od tkanine a zatim ribanje u octu svega drvenog,,,,ima ljudi kojima pas boravi u nutra...stalno....a o hrani da i ne govorim (frižider.kuhalo) Podvuci se ispod i kontrolirati stanje drvene podnice, kontrola stanja metalnih dijelova, kontrola stanja kutije za plinsku bocu ispred, poklopca na krovu, svi kantuni u nutra su jako osjetljivi na vlagu posebno oko prozora. Kupovati kada pada kisa ako je moguce pa onda odmah vidis stanje di je mokro, digni sjedista i odmah prekontroliraj unutrasnje stanje sperploce, kontrola stanja plinske instalacije, frižidera, auto elektrike da li sve svijetli, da li radi na 220 v sve u redu (hladnjak, rasvjeta, prekidaci) kako brtve prozori i vrata, da li su sve rucke i kvake citave, i najvažnije da li mirisi na vlagu jer vlaga ti je sakrivena ispod tapeta/špera a njih ces provjeriti rukom na pritisak ili lagano kuckanje da li zdravo zvoni. Kažem vise ljudi u kontrolu jedna ekipa unutra druga van najbolje netko tko već ima kampicu. Najgore su te stacionirane jer su stalno na kisi, gumene obloge oko vrata ispijene i tvrde od sunca, stakla deformirana i ispucala. Pola signalizacije fali, gume stare felge ruzinave, auto prikljucka tj utikaca ili nema ili je u jadnome stanju pa kad je prikljucis onda ti izgori osigurac jer je u kratkom spoju. Frižider na plin najcesce ne radi (imas malu kontrlonu rupu), kuhalo jedva na jednu rupu a pumpica za vodu nikako dok sifon u sudoperu pusta....akumulatora nema kao niti plinske boce, a o rezervnoj gumi koja je danas rijetka 155/12 da i ne govorim. Predsatora nema a one kukice za koje se lovi obicno poprekidane ili fale.... Ako mislis vuci onda obavezno registriranu a ako ce biti stacionar onda pregled vlasnistva i serijskog broja sa strane na šasiji....ja imam 380 stacionar 12 godina i 310 reganu.... Tezina 310 ke je oko 600 kg koju sa dizelom 172 konja kod mene vuce bez problema, no kada se ide na godisnji to ide i do tone. Taktika je putovanje raaano ujutro (zivim na 1 km od mora pa znam da Slovenci lukavo su vec kod mene oko 8 sati ujutru kada nema gužve) da se izbjegne vrucina i pregrijavanje motora i sto je najvaznije AUToPUT jer je ravno i glatko pa nema puno muke kao recimo starom cestom preko prevoja kroz Gorski Kotar...75 konja ce povuc dosta optereceno ali ako idete nocu kada je hladno i zrak hladan i gust motor ce to lako savladati samo pratiti temperaturu vode ako ide gore obavezno hladiti auto... Sretno sa kupovinom, moja 310 ka je bila 1200 € u odlicnom stanju regana i garazirana, a 380 ka samo 100€ ali smo je jedva dovukli do novog stacionara....a o dopunskim radovima da i ne govorim....dobila je najprije nadstresnicu pa zid sa jedne pa zid sa druge strane....itd....danas je kompletno zatvorena....ali za ono sto nam treba perfektna....
|