Udruga kampista Hrvatske http://udrugakampista.hr/forum/ |
|
2T ili 4T? http://udrugakampista.hr/forum/viewtopic.php?f=87&t=1290 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | bajki [ 23 sij 2013 14:03 ] |
Naslov: | 2T ili 4T? |
Šta više preferirate kod motora za čamac? |
Autor/ica: | istrle11 [ 23 sij 2013 14:13 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
2T 4T svakako. Manje troše bolje pale i ekološki gledano su prihvatljiviji. Ja imam MERCURY 6 KS 4T i jako sam zadovoljan s njim. |
Autor/ica: | Statler [ 23 sij 2013 14:16 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
moje iskustvo je opet obrnuto! ali rekao bi da je to individualno i za period korištenja... osobno koristio sam čamac 15 dana godišnje i to u periodu godišnjeg odmora... 4T 2T jeftinije održavanje (servisi po potrebi, u mom slučaju 1x u 2-3 godine uz iznos u prosjeku 800 kn), potrošnja slična 4T - možda svega 10-15% viša, lakši za nositi i postavljati na čamac, lakši za transport... |
Autor/ica: | istrle11 [ 23 sij 2013 14:38 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
Iskreno dalo bi se na tu temu dosta razgovarat,ja osobno kad čujem 2T mislim odmah na Tomos. Ima istine u tome šta ti kažeš ali to je opet individualno. Možda neki drugi proizvođači imaju bolje modele sa manjom potrošnjom. |
Autor/ica: | bajki [ 23 sij 2013 14:46 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
Prošle godine sam se vozio sa Gacovim gumenjakom i mogu reći da 4T radi tako mirno i tiho da je samo za poželjeti! |
Autor/ica: | Statler [ 23 sij 2013 15:18 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
istrle11 je napisao/la: Iskreno dalo bi se na tu temu dosta razgovarat,ja osobno kad čujem 2T mislim odmah na Tomos. Ima istine u tome šta ti kažeš ali to je opet individualno. Možda neki drugi proizvođači imaju bolje modele sa manjom potrošnjom. ja sam imao Tohatsu (made in Japan ) 40 KS - dvocilindrični... gurao je gliser 3,80 m i trošio u prosjeku 6-7 litara na sat. e sad tu se da diskutirati jer gliser je uvijek u gornjim okretajima - brzina u prosjeku iznad 20 čvorova, a onda tu je malo i "divljanja" te naravno svakodnevno vučenje tube iza sebe... nikad s motorom nisam imao nekih problema, osim zadnje godine kad sam zbog stajanja napravio prejaku mješavinu i onda me zahebavao kod paljenja (uljio mi svjećicu)... ps. ova tema mi ljeva ulje na ranu jer sam ga lani prodao |
Autor/ica: | bajki [ 23 sij 2013 15:32 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
Baš sam ti htio reći! Sada kada imaš kampera ti prodao glisera! |
Autor/ica: | istrle11 [ 23 sij 2013 15:43 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
bajki je napisao/la: Baš sam ti htio reći! Sada kada imaš kampera ti prodao glisera! A slike kampera |
Autor/ica: | klin [ 23 sij 2013 17:21 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
Mi kako već znate imamo 4T Hondu ali 10 Ks za nas dovoljno, makar bi ja 20 ko kak ima Gac ali.... Što se tiće dileme 2 ili 4 T tu nema dileme, vidi se Kak ta Honda radi to je savršenstvo, tiho bez problema jedino koji put treba zamijeniti impeler. Da nije bilo Statlera ove godine tko zna što bi bilo... nisam ni vidio da mi ne izbacije vodu dok to naravno nije vidio moj prijatelj A Gacu hvala što je na jednom forumu stavio sliku svog motora kad ga pere tako da sam tamo vidio čemu služe tz. " slušalice "=)) . Ja sam uvijek motor vouio na servis nakon sezone tako da mi nisu trebale " slušalice ". |
Autor/ica: | bajki [ 23 sij 2013 18:38 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
klin je napisao/la: Mi kako već znate imamo 4T Hondu ali 10 Ks za nas dovoljno, makar bi ja 20 ko kak ima Gac ali.... Što se tiće dileme 2 ili 4 T tu nema dileme, vidi se Kak ta Honda radi to je savršenstvo, tiho bez problema jedino koji put treba zamijeniti impeler. Da nije bilo Statlera ove godine tko zna što bi bilo... nisam ni vidio da mi ne izbacije vodu dok to naravno nije vidio moj prijatelj A Gacu hvala što je na jednom forumu stavio sliku svog motora kad ga pere tako da sam tamo vidio čemu služe tz. " slušalice "=)) . Ja sam uvijek motor vouio na servis nakon sezone tako da mi nisu trebale " slušalice ". A ovo bi voljeli vidjeti i mi ostali!!!! |
Autor/ica: | bajki [ 23 sij 2013 18:42 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
istrle11 je napisao/la: bajki je napisao/la: Baš sam ti htio reći! Sada kada imaš kampera ti prodao glisera! A slike kampera To je ustvari "kamper", a ne kamper: |
Autor/ica: | Statler [ 23 sij 2013 19:38 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
gledam baš što ti pišeš i čudim se kak ja ne znam da sam kupio kamper a ti misliš na mog kvazija - "vatrokurca! |
Autor/ica: | taipi [ 23 sij 2013 19:54 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
za 4T - ako ga koristite često i tijekom cijele godine , onda svakako 4T za 2T- ako ga koristite samo tijekom godišnjeg odmora 10-tak dana na moru a 11 mjeseci vam stoji negdje u garaži onda svakako je bolje imati 2T obe varijante su |
Autor/ica: | istrle11 [ 23 sij 2013 20:13 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
Statler je napisao/la: gledam baš što ti pišeš i čudim se kak ja ne znam da sam kupio kamper a ti misliš na mog kvazija - "vatrokurca! Ja se duboko ispričavam što u cjeloj toj priči oko čamaca i motora nisam prpoznao vatrokurca!!!! |
Autor/ica: | bajki [ 23 sij 2013 22:13 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
taipi je napisao/la: za 4T - ako ga koristite često i tijekom cijele godine , onda svakako 4T za 2T- ako ga koristite samo tijekom godišnjeg odmora 10-tak dana na moru a 11 mjeseci vam stoji negdje u garaži onda svakako je bolje imati 2T obe varijante su Jel možeš malo objasniti zašto? |
Autor/ica: | taipi [ 23 sij 2013 23:14 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
pitaj sam sebe : zašto meni treba vanbrodski motor ? ? pretpostavljam da želiš gumenjak sa vanbrodskim motorom , kad odeš na godišnji preko ljeta na more da se malo vozikaš !? ja bi u tom slučaju uzeo 2T vanbrodski motor jer je lakši od četverotaktnog i jeftiniji , brži su u odnosu na 4T istih dimenzija i snage , pouzdaniji su u radu u pogledu lošijeg goriva što kod nas nije rijedak slučaj. on ti se neće baš tako lako ugasit ako ti je malo "šporko" gorivo i ako ima malo vode dok je 4T penta dosta osjetljiva na vodu u gorivu pogotovo na manjim pumpama na moru. A kad ti se ugasi penta na moru ne možeš čamac parkirat kao auto već ti preostaje samo veslat do obale ( vesla su OBAVEZNA u čamcu ). 2T motor lako konzerviraš na kraju sezone , pospremiš ga u garažu i nemaš brige do iduće sezone , upalit će ti iz prve ako ga pravilno konzerviraš. 4T motor moraš servisirat kao i auto , moraš mijenjat ulje u motoru poslije i prije sezone i napraviti servis jednom godišnje što je ipak trošak. teži je po KS u odnosu na 2T , što kamperima nije zanemarivo , nama koji smo na moru cijele godine i penta nam je na čamcu skoro stalno bolji je sigurno 4T , jer manje nam potroši goriva ali za 10 tak dana godišnjeg nećeš gledat na potrošnju. 4T su ekološki prihvatljiviji i malo pomalo će se 2T izbacivati sa tržišta. ja bi da mi čamac služi 10-tak dana godišnje uzeo 2T , a da mi čamac služi skoro svaki dan onda bi uzeo 4T oba su dobra to je kao da me pitate jel bolji auto na benzin ili dizel a oba su dobra ako prelazite malu kilometražu vozit ćete benzinca,ako ste trgovački putnik i stalno ste u autu i prelazite puuuno km vozit ćete dizelaša |
Autor/ica: | istrle11 [ 23 sij 2013 23:24 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
evo uzmeš ovak nekaj i miran si par godina. http://www.njuskalo.hr/gumenjaci/gumenjak-maestral-9-tomos-4.5-oglas-3278217 |
Autor/ica: | Statler [ 24 sij 2013 07:50 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
taipi je napisao/la: pitaj sam sebe : zašto meni treba vanbrodski motor ? ? pretpostavljam da želiš gumenjak sa vanbrodskim motorom , kad odeš na godišnji preko ljeta na more da se malo vozikaš !? ja bi u tom slučaju uzeo 2T vanbrodski motor jer je lakši od četverotaktnog i jeftiniji , brži su u odnosu na 4T istih dimenzija i snage , pouzdaniji su u radu u pogledu lošijeg goriva što kod nas nije rijedak slučaj. on ti se neće baš tako lako ugasit ako ti je malo "šporko" gorivo i ako ima malo vode dok je 4T penta dosta osjetljiva na vodu u gorivu pogotovo na manjim pumpama na moru. A kad ti se ugasi penta na moru ne možeš čamac parkirat kao auto već ti preostaje samo veslat do obale ( vesla su OBAVEZNA u čamcu ). 2T motor lako konzerviraš na kraju sezone , pospremiš ga u garažu i nemaš brige do iduće sezone , upalit će ti iz prve ako ga pravilno konzerviraš. 4T motor moraš servisirat kao i auto , moraš mijenjat ulje u motoru poslije i prije sezone i napraviti servis jednom godišnje što je ipak trošak. teži je po KS u odnosu na 2T , što kamperima nije zanemarivo , nama koji smo na moru cijele godine i penta nam je na čamcu skoro stalno bolji je sigurno 4T , jer manje nam potroši goriva ali za 10 tak dana godišnjeg nećeš gledat na potrošnju. 4T su ekološki prihvatljiviji i malo pomalo će se 2T izbacivati sa tržišta. ja bi da mi čamac služi 10-tak dana godišnje uzeo 2T , a da mi čamac služi skoro svaki dan onda bi uzeo 4T oba su dobra to je kao da me pitate jel bolji auto na benzin ili dizel a oba su dobra ako prelazite malu kilometražu vozit ćete benzinca,ako ste trgovački putnik i stalno ste u autu i prelazite puuuno km vozit ćete dizelaša ovo je upravo i moje razmišljanje |
Autor/ica: | bajki [ 24 sij 2013 08:31 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
Za ovo sa lošim gorivom nisam znao! |
Autor/ica: | klin [ 25 sij 2013 12:58 ] |
Naslov: | Re: 2T ili 4T? |
bajki je napisao/la: klin je napisao/la: Mi kako već znate imamo 4T Hondu ali 10 Ks za nas dovoljno, makar bi ja 20 ko kak ima Gac ali.... Što se tiće dileme 2 ili 4 T tu nema dileme, vidi se Kak ta Honda radi to je savršenstvo, tiho bez problema jedino koji put treba zamijeniti impeler. Da nije bilo Statlera ove godine tko zna što bi bilo... nisam ni vidio da mi ne izbacije vodu dok to naravno nije vidio moj prijatelj A Gacu hvala što je na jednom forumu stavio sliku svog motora kad ga pere tako da sam tamo vidio čemu služe tz. " slušalice "=)) . Ja sam uvijek motor vouio na servis nakon sezone tako da mi nisu trebale " slušalice ". A ovo bi voljeli vidjeti i mi ostali!!!! Pa evo, o ovom se radi |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |