nastavak s CCS foruma:
kitajc je napisao/la:
Da vam omenim še eno malenkost ,ki pa lahko ne bi bila !
Veseli moramo biti ,da smo mi naša družina in ostali udeleženci v prometu še med živimi.
Na NOVI prodani prikolici v FREEDOM CENTRU so nad pnevmatikami na steni prikolice zelo jasno vidna velika navodila za poljenje pnevmatik 4, 5 BAR. Montirane pnevmatike pa dovoljujejo največji tlak 3 BAR. To pomeni,da smo po evropi potovali vse do Danske z možnjostjo exsplozije pnevmatik, saj je bil talk presežen za 150%. Gume pa polno obremenjene.
Prosim, če si pogledate kaj se zgodi v primiru opletanja prikolice v kakšnih posnetkih.
Povedati moram, da to še ni vse kar imam opravka z njimi vam bom lahko kasneje še kaj pojasnil.
kitajc je napisao/la:
Seznaniti vas moram z okvirnim potekom naših stikov s proizvajalcem Hobby glede problemov z njihovim poblaščenim serviserjem.
Že po 45 dneh ČETRTEGA popravila v garanciji smo poslali el. pošto proizvajalcu. Za odgovor da naj urejamo zadeve sami s FREEDOM C. smo potrebovali cel mesec .Opravičilo viroze.
Na tel. klice najmanj 10 klicev so se ob stiku z odgovorno osebo rade prekinjale veze.
Na naše pismo s povratnico poslano 9. 2. 2016 najvišnjemu odgovornemu za prodajo smo iz Nemčije prejeli le potrdilo o prejemu pisma v tovarni in to na dan 3. 5. 2016. Odgovara vodilnega ne njegovega podrejenega seveda ni bilo .
Proizvajalec je v našem primiru poročal le EPC- evropskem potrošniškem centru Nemčije, ta posreduje podatke EPC Slovenije. Za odgovor, da je tovarniška 5 letna garancija pretekla že po 5 mesecih ko smo postali lastniki nove prikolice kupljene v Celju je proizvajalec navedel vzrok neodaja testa vodotesnosti prevzemnika prikolice v Nemčiji torej FREEDOM CENTRA. ZA ta odgovor je bilo potrebnega skoraj pol leta.
Ta test vodotesnosti sem sam kot kupec od FREEDOMA prosil že po treh tednih od nakupa, takoj, ko sem opazil nepravilnosti z vodo in ga po el. pošti obvestil,.
Odgovor EPC Slovenije nam je pa tak, da ne more proizvajalca prisiliti za sodelovanje, če sam noče.
Ni ustanove,ki bi ti lahko pomagala, ker nima pristojnosti.
Preostane nam le tožba saj FREEDOM center noče vrniti kupnine.
kitajc je napisao/la:
Na njih sem se obrnil le telefonsko pravijo, da ne preostane kot poravnava ali tožba. Moj primir so si ogledali na evropskem potrošniškem centru na ministerstvu v Ljubljani . Na osebnem obisku EPC na ministerstvu so takoj ko sem povedal zakaj sem prišel povedali, da nisem prvi primir, ki ima probleme s FREEDOM CENTROM. Ne dolgo tega je z njimi imela težave neka gospa. Bili so prijazni , razumni saj so z vso dokumentacijo,ki sem jo dostavil videli resnično stanje nakupa in odnos trgovca. Prav uradno pa ne morejo nič.
kitajc je napisao/la:
Mojo izkušnjo z FC sem pripravljen deliti tudi na TV ali drugje. Novinarjem sem že dal v pogled moja dokzila in poravnalne predloge , z 5 l. garancijo od nakupa 13. 3. 2014 pa do CAMP - LET vikenda 27. 5 2016 na Campu lijak.
Tu se je hotela moja odvetnica poravnati in to le z zahtevkom vračila kupnine zneska po računu na dan nakupa . V poravnavi smo mu odpisali vse naše stroške , ki nam jih je VEDE za napake na prikolici pred prodajo povzročil in niso mali, saj smo samo za na garancijska popravila naredili skoraj 2000 KM.
Da ne naštevamo neuporabe prikolice saj smo brez nje že 8 MESECEV , nudil pa nam ni nadomestne. Podarili smo mu tudi okno, ki nam ga dolguje ,ker ga je prodal naprej zato nam ga ne more vrniti, pa še kaj.
Zahtevali smo ,da plača le odvetniške stroške v višini 1000 € in to zato, ker nas je po el. pošti žalil in nam grozil in smo se zato obrnili na odvetnike, saj sami z njim nočemo imeti več stikov.
V poravnavi smo se ZAOBVEZALI, da ga ne bomo nikjer javno blatili njegovo ime in FC.
To poravnavo je prebrala tudi novinarka pop TV, ki je tudi kasneje predstavila camp brez omembe FREEDOM CENTRA v oddaji na programu TV. ( poglejte tudi posnetek dogodka na njegovi Facebook strani )
Poravnave odvetnica ni mogla predati direktorju Borisu, ker je bil NEZNANO KJE, čepravje bila to njegova velika prireditev. Odvetnica je hotela poravnavo predati njegovi partnerici, ki je dejala,da jo ne more ona prevzeti.
Po slikah na njegovi Facebook strani je Boris na tem dogodku lepo viden.
Tako s poravnavo spet ni bilo nič !
Naša odvetnica je odšla in novinarji .
OD TU NAPREJ SMO SE ODLOČILI, DA JAVNO OBJAVIMO KAJ KOT KUPCI FC. DOŽIVLJAMO OD NAKUPA DALJE.
Zato sva se skupaj s ženo in avtomobilom prijavila v camp.
Na steklo avtomobila sva dala napis skupaj z računom.
Na napisu je bilo zapisano sledeče:
SMO KUPCI NOVE POČITNIŠKE PRIKOLICE KUPLJENE V FREEDOM CENTRU CELJU V ZNESKU 24.340,10 €. S PRIKOLICONJO NE MOREMO POTOVATI NE V MIRU SPATI.
RADI BI VEDELI PREJ, DA FREEDOM CENTER NE SMEMO OBISKATI.
Po odhodu TV, ki je to posnela in zaenkrat ni objavila , so takoj poklicali POLICIJO,
Oprostite toda od pisanja se moram malo odpočiti !
kitajc je napisao/la:
Poleg naju v campu pripelje policijski avto s policajom in policajko. Najprej naju povprašata ali sva prijavljena , kar potrdiva. Nato naju vprašata po osebnih izkaznicah . Nato policajka odide v avto, kjer je več kot 10 min. telefonirala. Ta čas je policaj malo pogledal najino prostovolno pokazano dokumentacijo in se zgražal. Prebral je tudi el.pošto poslano od trgovca Borisa, kjer nam je grozi in naju s ženo žalil. Svetoval nama je naj ga kazensko ovadimo.
Po končanem tel. pogovoru pride policajka naju opozori, da naj paziva, da ne bova vznemirjala ljudi v campu nato poslika najin napis na avtu.
Dejala sta, da naju razumeta a sta se na tel. klic pač morala odzvati, saj nosita uniformo .
Lepo sta naju pozdravila in odšla.
_________________
ljeti kampiranje, zimi skijanje...