Udruga kampista Hrvatske

forum
Sada je: 31 sij 2025 01:48.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 23 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: 21 ruj 2013 22:34 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Otvaram jednu novu temu u kojoj ću iznositi svoja iskustva glede off road campinga
Evo kako bi to moralo izgledati u praksi na primjeru iz Australije

http://www.youtube.com/watch?v=TTYJC01YxeM

Dosti putujemo po šumama Hrvatske iako nismo pravi off roaderi a ponekada se znamo upustiti u osvajanje nekog vrha iako nismo planinari. Kako često u Velebitu nema mjesta ili je dosta upitno spavanje po domovima odluka je pala da se nabavi jedan mali jednostavni kamp kojeg ćemo povuć do šume i napraviti kompletan vikend izlet u prirodu. Nije ništa novo jer sam dosti puta vidio recimo land rovera sa kamperskom nadogradnjom na karoseriji po našim šumama. Na žalost realizacija projekta košta oko 20 000 eura što je odmah na početku kao i samogradnja otpalo. Evo primjera kakve viđam često po planinama. Čitava se nadogradanja jako lako skida jer se samo spuste nogari i auto izvuče ispod nje.

http://www.youtube.com/watch?v=xlTRiqlotA0

http://www.youtube.com/watch?v=MCXLYHYj47c

Ima dosti rješenja i sa šatorom na krovu no kako više nismo jako mladi nama je bila ideja da imamo kompletan komfor premda je ovo dobra supstitucija za onu prethodnu soluciju sa fiksnom nadogradnjom
http://www.youtube.com/watch?v=5TBrqHlGd-E

Brako prikolica je lagana i laka za povlačiti pa izgleda dosti primamljivo no to je zastarjela tehnologija bez namještaja ako je usporedimo sa posljednjim modelima koje imamo na tržištu

http://www.youtube.com/watch?v=a_ruWnMK ... =endscreen

Nakon ovih razmatranja (otpala je i bilo kakva vrst samogradnje) odluka je pala na adriu 410 baš zbog njezine veličine, prihvatljive težine 600 kg i kompletnog komfora za tri osobe. Kako to izgleda u praksi evo malog filma kako je osvojen vrh Dinare sa time da je base logor napravljen kod planinarskog doma Brezovac koji je baš taj vikend bio full opterećen sa 47 planinara, dakle nije bilo mjesta unutra.
Vožnja nije problem jer auto ima reduktor pa je moguć #rock crawling# a koje gume odabrati prepuštam vama odluku na temelju slika obrušenih guma pri povratku na Makovu grobu gdje se uvijek mora stat i nešto pojesti i popiti kada se posjećuje Dinara....planinarski običaj...
Više detalja u slijedećim postovima....jer gore nema struje,Wc-a ni tekuće vode.....dakle pravi off road camping kakvog rade npr Australci....
Evo filmića koji je scenski ne znam zbog čega prikraćen od strane you tube-a....no još uvijek je ostao funkcionalan
http://www.youtube.com/watch?v=BqJEt4Ac4L0


Vrh
   
PostPostano: 22 ruj 2013 08:08 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7243
Lokacija: Osijek
Bravo RI! Znači ide i bez podizanja i pojačavanja kampice! :bow-blue: :bow-blue: :handgestures-thumbup:

Jel imaš kakvu kartu sa tom rutom gdje si išao? Jesi gdje strugao ili zapeo?
Jesi morao gdje koristiti reduktor?
Jedva čekam nastavak izvještaja! :whistle:


Vrh
   
PostPostano: 22 ruj 2013 10:10 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 21 lip 2012 16:31
Postovi: 687
dobra reportaža RI :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:
kakve su ti gume na adriji ? :greetings-wavingyellow:


Vrh
   
PostPostano: 22 ruj 2013 11:02 
Offline
Zen kampist
Avatar

Pridružen/a: 05 pro 2011 12:36
Postovi: 1272
Lokacija: Zagreb
Svaka ti čast, za ovo treba i hrabrosti. Predivno :clap: :clap: :handgestures-thumbup:

_________________
Samo su dvije stvari beskonačne, svemir i kriza u HR


Vrh
   
PostPostano: 22 ruj 2013 22:03 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Evo jos nekih detalja


Zadnja izmjena: RI898, dana/u 22 ruj 2013 22:14, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: 22 ruj 2013 22:03 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Kako vidimo najgori problem je opće poznata stvar a to je zadnji desni kotač kod auta koji obavezno svi precjenimo i njime zakačimo prepreku. Možete to slobodno probati pa ćete uočiti da je to tako. Kod kampice je to još više uočljivo jer kako na slikama vidimo baš ta zadnja desna guma na kampici je poprilično oderana sa boka što me ozbiljno zabrinjava. U stvari kada obilazimo prepreku radijus desne kampičine gume je za oko 30 cm manji nego kod auta pa o tome treba jaaako voditi računa. Odnosno obilizati prepreku sa tih dodatnih 30 cm razmaka
Problem su i one skaline koje sam pokazao tj pregibi jer treba dobro paziti da ne zakačimo sa rudom odnosno zadnjim krajem o skalinu....to se vidi na slici a vise je problem rudo kampice. Treba jako polagano mic po mic prelaziti preko njih...uz obaveznu vanjsku asistenciju jer se iz auta nis ne vidi Moram rec da nigdje nisam zakacio kampicom ali sam siguro pola puta proveo kotrolirajuci retrovizor sta se dešava sa njom...
Sama visina kampice je izgleda dovoljna jer je visina oko 20 cm od poda kao i auto - to je slika sa parkinga premda bi se dalo navariti ploče na postojece koje drže osovinu za šasiju i izvršiti podizanje cjelokupne metalne šasije u odnosu na osovinu....no mislim da je ovo dovoljno jer ipak je diferencijal auta najniža točka
. Na slici je vidljivo da su problem gume koje ću morati mijenjati sa nekim all terrain gumama za teren samo će biti problem dimenzije jer je ograničenje veličine plastični blatobran kampice koji je integralni dio konstrukcije....za početak cu staviti gume 155- 13 umjesto sadašnjih koje več imam na rezervnim felgama
Još jedan problem je i kabel za struju koji mi je bio očupan tijekom vožnje pred sam dom kroz travu, dakle njega obavezno skinuti kada je u pitanju off road

Na filmu sam pokazao da se ide iz pravca Zagreba kroz centar Knina pa preko mosta skrečemo desno preko place i onda se spajamo na ulicu domovinskog rata kojom idemo prema sjeveru te onda skrecemo na ulicu fra Petra Kneževića kojom se vozimo do onog saobraćajnog znaka Dinara odnosno onog zida na kome je planinarski znak za Dinaru. Tu počinje makadam i to jako dobar koji traje oko 7 km. Na prvoj raskrsnici skrečemo livo jer desno je vojni poligon a na drugoj desno jer livi put je slijepi. Tada tom dobrom cestom dolazimo na Markov Grob tj krasko polje. Tu ako produžimo na desno dolazimo do ona tri tenka koji služe za vojno gađanje. Moramo se dobro odmoriti jer slijedečih 7 km je katastrofa od puta i bilo mi je žao i auta i prikolice no kad smo već krenuli....
U biti su dva puta koji se kasnije spajaju u jedan ispod onog vrha zvanog Badanj. Do Markova groba nije potreban reduktor je je makadam odličan. Na žalost od Markova groba bez reduktora auto nema dovoljno snage za povući kamp koliko je cesta loša sa uzbrdicom a isto tako treba jaaako polako prelaziti preko prepreka da se ne polomi ovjes ili poluosovina. Moram reć da su slike realne i da obični auto tu može jaako teško proć jer je velika vododerina i puno je čistoga kamenja izašlo van tj kaldrme skoro da i nema. Oba su puta jednako loša no mislim da je onaj desni ipak za nijansu bolji. Spajaju se kod raskrsnice (ovaj desni malo više) za Lovački dom. Tamo da je navodno prava prašuma. Slijedeči dio do prve raskrsnice kojom je moguće doć za Bosansko Grahovo je katastrofa i bez reduktora i #rock crawlinga" skoro da i nije moguć prolaz. Tada se već nalazimo iza Badnja i slijedi jedan lagani i bolji dio od kilometra gdje se prolazi uz čobane...E onda slijedi jedan spust i lakat zavoj koji je isto loš ali je to par sto metara pa se može proć. Nakon njega slijedi olakšanje jer se ulazi u kraško polje Brezovac no kako je vidljivo tu su pak kanali pa treba paziti da kamp ne upadne sa kotačem u kanal jer se vozi po povišenim dijelovima. Za to treba imati pumpin (hidraulicnu dizalicu) da se kamp može podignut ako upadne unutra tj kanal. I onda smo na domu. Po tim kanalima je jako lako uništiti bok od kampice pa treba puno opreza...Glede doma Kljuc se moze podignuti kod domara (telefon je na planinarskom savezu hrvatske na webu) a može se kombinirati i sa nekom planinarskom grupom jer se tada služi gulaš...a ima i pecenjara....sve sam pokusao nabaciti na film.
Od planinarsko doma Brezovca do Dulera opet ima dvije ceste sa time da je jedna slalom izmedju bukvi na prvom dijelu snimke a ova druga je isprana vodom ali je više koriste da bi došli do onih vikendica na filmu. Od Dulera do Malog samara je ravno to je proplanak ali je cesta kao i prije a onda slijedi uspon na Veliki Samar gdje pak borići češu bok od auta....srićom srebrna je boja super zahvalna za te potpise jer se ništa ne pozna za razliku od recimo crne boje...ali opet ima vododerina i cistog kamenja koje viri iz kaldrme....4x4 obavezan a zbog rock cravlinga i reduktor....može i bez njega ali tada je brzina prevelika pa jako pati ovjes... Ja sam htio dokazati da klasični stock auto sa običnim sectovnim gumama može do gore jer i svi ostali koje sam gore sreo imaju obične AT gume a drugo je bilo da je moguć uspon na vrh sa totalno neistreniranim osobama. Uspon od auta do vrha je sat i pol za planinare a za nas 2 i pol sata....plus litra vode po osobi plus hrana tako da sam bio ko šerpa na himalaji....sluga Još mi se tokom vožnje prolila voda iz cuturice po ruksaku pa sam morao i tu vlagu na ledima podnositi citavo vrijeme.....no pogled je prekrasan ....mora bit vedar dan....temp je gore bila oko 10 stupnjeva a na domu 16 a datum je bio 2 rujan....
Spust sa vrha do auta traje sat i pol.....a sa autom do doma oko sat vremena Sa autom smo krenuli sa doma u 9 i pol a u Kninu smo ručali na tvrđavu u podne....na zalost i prema dolje treba reduktor jer treba cuvati ovjes....
Potrošnja vode za 4 osobe je oko 30 litara dnevno (vozim dva kanistera po 30 lit ) sa time da dom ima cisternu i pumpu sa pitkom vodom, wc mora bit kemijski a struja je akumulator 110Ah (u planu je solarno punjenje) . Odlican je onaj camp shower iz Bauhausa - plasticna vreca od 20 lit crne boje koja ventil i mrežicu na dnu pa dodje kao prirućni tuš odnosno sanitarni cvor... Pecenje je kao sto se vidi ploca na plinskom gorioniku (160 + 120) kuna odnosno kuhinja u kampici....frizider ide dok auto radi plasticni kontejner sa prikljuckom na 12 V a kada auto stoji ide plinski u kampici....Zbog vlastite sigurnosti ide sirokopojasna prenosna lampa kupljena u Pevecu + lampa za na glavu koje rabe planinari i speleolozi a glede životinjkog svijeta ide CZ 75 u kalibru duge devetke 9x22 mm. Jasno da je korištenje i nošenje zabranjeno i služi samo za samoodbranu...
Generalno je cilj postignut jer smo kampicom dobili prenosnu vikendicu za po sumi odnosno klasicnu kampicu za kampiranje u kampovima....U biti polovnjak za 9000 kuna koji je pun pogodak...nije velik a za nas dovoljan doduse ima nas 4 sa time da 4 ti spava na podu na spuzvi.....
http://www.youtube.com/watch?v=jGiwfiepKCQ
Ovo je ekstrem ali dobro dodje da znamo u kave se možemo uvaliti nevolje odnosno kako se izvući iz njih. Po mome misljenju vitlo na autu je jako pozitivna stvar....ja stoga imam imam obično rucno lancano vitlo -tj dizalicu od 2 tone...
Premda mi se svida i ova ideja jer zasto vuc vinc na prednjem braniku*???
http://www.youtube.com/watch?v=zRKke4C-FuU
http://www.youtube.com/watch?v=4GtFH3gHbhE
Kad ga mogu vuć samo onda kada sam na terenu****

Taipi kampicine gume su original tigrovice 12 cola 135 sirina sa time da obavezno vozim i rezervnu sa dizalicom za kampicu.
No razmisljam o nekoj jačoj gumi koja ima bolji i jači bok jer ovo kamenje nema milosti, naime ovo se vide samo van jski bokovi a što je sa unutrešnjima??? Koje ne vidimo.....


Vrh
   
PostPostano: 22 ruj 2013 22:56 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 21 lip 2012 16:31
Postovi: 687
:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

treba imati hrabrosti za uputiti se sa tigar gumama na ovo kamenje :bow-blue: :bow-blue:


Vrh
   
PostPostano: 23 ruj 2013 21:25 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Ma ima jako puno ljudi po šumama osobito po ljeti pa ako nešto i zapne uvijek netko naiđe. Mi smo prilikom povratka sreli najmanje 6 - tero ljudi koji su išli gore a oko doma je bilo dosti ljudi koji imaju vikendice sa kojima smo se napričali čak smo kod Doktora navečer u njegovoj vikendici se svi našli i popričali uz odličan gulaš,,,,nikada nisam tako lijepo bio primljen kao kod tih ljudi ....Najviše ih se dojmila kampica no svi su oni sa svojim autima i prikolicama vukli gore materijal za vikendice premda kažu da je prije cesta bila u puno boljem stanju nego sada....
Gore su i čobani stalno pa nema problema + pčelari+planinari a svi su spremni pomoci....
Ja dosta lutam po tim šumskim putevima pa mi ovakvo kamenje postaje uobičajena stvar....reduktor i prva brzina tako da autom idem malo brže od pješaka i to je to
Adria 310 je odlična jer je veličinom skoro kao autoprikolica pa niti tu nema problema. Da je duža tada bi prevjes bio problematičan kao i težina no u ovakvom izdanju je odlična, no ne smijemo zaboraviti ni vučno vozilo koje ima 172 konja + reduktor + 4x4 što je jako važno jer u ovakvim usponima bez reduktora motor jednostavno kolapsira i ugasi se...Doduše kako je auto težak 2 tone uglavnom je i zadnji pogon dovoljan no kod uspona sa kamenjem bez reduktora ne ide....
inače ovaj put koji sam označio ako se ide pješaka počinje od Knina i do doma traje oko 5 sati sa time da ne idu cestom nego krate paralelnom stazom sa time da spavaju u domu i onda idu drugi dan preko vrha Dinare na Glavaše sto je isto oko 5 sati hoda....Tamo ih čeka autobus....
Inače sam koristio planinarske putopise kako bih pronašao ceste kako doci do gore....evo linka
http://www.mbjelan.bloger.index.hr/post ... 39902.aspx
Doduše mi smo išli iz Guga a ne iz Vrpolja....tako da avantura bude potpuna....


Vrh
   
PostPostano: 24 ruj 2013 15:47 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7243
Lokacija: Osijek
Odličan ti ovaj link! uvijek me zanimalo kuda se to ide po tim planinam, tj. neke karte kako doći do tamo! :handgestures-thumbup:


Vrh
   
PostPostano: 24 ruj 2013 20:42 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Tvrtka Smand
http://smand.hr/
ima jako detaljne karte 1: 50 000 što je perfektno za ovakva lutanja no one su papirnate i jako puta smo zapeli jer u šumi nema orjentira dakle u biti ne znaš di se točno nalaziš. Mi smo znali brojiti kilometre i postavljati kartu prema kompasu no problem su novosagrađene ceste koje nisu ucrtane i onda dodješ na raskršče pa se pitaš kuda sad...jer jasno ta cesta nije ucrtana .....A najčešće su te nove ceste koje su u stvari slijepe ulice u jako dobrom stanju pa te zavara....u biti po tim kartama ne znas di se trenutačno nalaziš...
Zbog toga koristim Adria topo kartu koju imam na sticku u Garminovom uredjaju nuvi 500 kojeg koristim i za auto i za planinarenje nesto kao #all in one# jer ima srednji ekran ali i autonomiju od 8 saia na bateriji sto je za planinarenje dovoljno - ucrtani su planinarski putevi tj staze pa je i to jako dobro . U biti je to topografska vojna karta za Hrv-Bih i Slo koja je nadebelo osakaćena jer nema imena naselja (manjih i planinski vrhova) tako da stalni pljujem po njoj ali vazno je sto su baš oni glavni sumski putovi oznaceni tako da sve ove novokomponirano elegantno obilaziš. To je odlicno jer recimo na vecer u 8 i 30 od Kosinjskog Bakovca prema cesti za Stirovaću naletis na neku pomocnu cestu pa se pitas kuda sad a ono samo lipo po adriji slijediš glavni put. Od milja je zovem dobra sumska vila koja me nebrojeno puta spasila.....na zalost put na Dinaru nije bio oznacen pa sam morao koristiti google earth + onaj blog....kao pomocnu orijentaciju
Dobro je sto imam tracking puta kuda sam prošao sa slikama svih raskrsnica da imam znakove za drugi put....Cijena je bila 600 kuna no sada jer mislim pala na 400, za sumu topla preporuka jer sam njezin nedostatak osjetio na svojoj koži i upropaštenom izletu....samo se izvrtiš u krig i izgubiš vrijeme jer ne dodješ nikamo
Evo linka kako to izgleda na karti crno je put a kvadratici su tocke na kojima postavljam slike recimo svih raskrsnica itd...
http://www.youtube.com/watch?v=J9PNarn4 ... e=youtu.be


Vrh
   
PostPostano: 25 ruj 2013 06:59 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7243
Lokacija: Osijek
Super! Još da nabavim neko 4x4 vozilo i možemo malo na takve stvari! :handgestures-thumbup:


Vrh
   
PostPostano: 25 ruj 2013 20:19 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Možda bi bilo najbolje nabaviti wolksvagenov kombi T5 4 motion sa kojim bi se potuklo jako puno muha.....kamper i to još za teren .....bio je onaj na njuškalu od hitne sa sinkro 4x4 pogonom ali je benzinac....troši 15 litara možda plin ispod dva ležaja odostraga???? ili konverzija u dizelaš ali treba motor+ elektronika za motor i instrument tabla.....ali mu se fali ono najvažnije a to je REDUKTOR
Na auto scout u njemačkoj ih ima jako malo......
ali to bi bio idealan izbor ....evo linka
http://www.youtube.com/watch?v=nnJ-OAzoV0o
http://www.youtube.com/watch?v=1hzPd11W ... =endscreen
a kako bi to trebalo finalizirati evo linka
http://www.youtube.com/watch?v=pnW-X7rXOWo
Samo ima jedan problem kod ovih malih kombija a to je što su samo za dvoje a nas ima cetvero?????
možda je ovo rješenje
http://www.youtube.com/watch?v=WUXo1BYxtnw
nisam još načisto jer me sadašnja kobinacija zadovoljava jer je najjeftinija no možda u budućnosti naleti nešto od prije navedenog-----zasada je još samo idejni projekt.....


Zadnja izmjena: RI898, dana/u 25 ruj 2013 20:26, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: 25 ruj 2013 20:24 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7243
Lokacija: Osijek
Neznam koliko bi kod takvog kampera probleme stvarao dugačak međuosovinski razmak, radi nasjedanja?


Vrh
   
PostPostano: 25 ruj 2013 21:06 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Ma to baš i gledam i čini mi se da je i tu problem no ako bi se išlo samo po normalnim cestama ne bi smjelo bit problema, naime sve šumarije za prevoz
radnika imaju baš ovakve kombije..... problem su vododerine gdje treba reduktor da auto lako klizi preko kamenja a to ovi vanovi nemaju....probat cu bez reduktora sa svojim autom ali znam da je to muka....
inace evo ideje ako se uredi kako bi to trebalo bit...

http://www.youtube.com/watch?v=RM62bnNOBzY

to je u biti malo za ovo malo za ono a kad se pogleda u kompletu onda baš i nije za niš ali bi se za relativno malu sumu love moglo doć do kakvog takvog kampera....sa kojim be se moglo poc i na duže i za po terenu
>Gledao sam jednog takvog pred dva tjedna u kampu Slapič samo je dojam bio nekako nepotpun...nekako je to premalo kada usporedim svoju kampicu...i sav njezin komfor....
Svi ti off road kamperi su u biti malecki....


Vrh
   
PostPostano: 26 ruj 2013 07:11 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7243
Lokacija: Osijek
Mislim da kombiji imaju dosta kratku prvu brzinu (radi kretanja uzbrdo pod teretom) pa to služi kao da je reducirana.


Vrh
   
PostPostano: 26 ruj 2013 19:42 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
na žalost nemam iskustva vožnje sa kombijem pa ne znam za to , no govore za Dustera da ima bas tu osobinu jako kratki prvi stupanj prenosa koji ujedno služi baš za tu sporu vožnju....Na žalost nisam uspio voziti dustera kao ni kombija pa nemam iskustva ....Znam samo da na vododerinu bez reduktora niti pomislit....a kamoli još sa kampicom....


Vrh
   
PostPostano: 27 ruj 2013 07:50 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7243
Lokacija: Osijek
RI898 je napisao/la:
na žalost nemam iskustva vožnje sa kombijem pa ne znam za to , no govore za Dustera da ima bas tu osobinu jako kratki prvi stupanj prenosa koji ujedno služi baš za tu sporu vožnju....Na žalost nisam uspio voziti dustera kao ni kombija pa nemam iskustva ....Znam samo da na vododerinu bez reduktora niti pomislit....a kamoli još sa kampicom....

Zbog nedostatne snage motora ili zbog toga da imaš manju brzinu kretanja?


Vrh
   
PostPostano: 27 ruj 2013 12:04 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Preko kamenja treba jako polagano okretati kotač a onda pak nema dovoljno snage....
zato je reduktor majka jer sporo okreće a snaga je pojačana za omjer redukcije obično oko 2x.
Ne znam kolikog prenosa je Kia montirala reduktor....


Vrh
   
PostPostano: 27 ruj 2013 15:39 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: 18 ruj 2009 23:19
Postovi: 7243
Lokacija: Osijek
Znači brzina je problem! :handgestures-thumbup:


Vrh
   
PostPostano: 28 ruj 2013 21:55 
Offline
kamperska gerijatrija

Pridružen/a: 31 srp 2013 18:20
Postovi: 717
Upravo tako, baš zato Ameri to zovu rock cravling sto je u prevodu puzanje preko kamenja a za to teba bit što je moguće sporiji pogon odnosno prenosni odnos
Wrangler Rubicon ima ćak mislim oko 3 x sporiji prenos u redukciji....
Kod benzinca je to još i gore jer treba brzinu regulirati sa papučicom gasa sto je pak užas jer auto skače po kamenju a sa njim i noga po papučici što je u biti nemoguča misija pa se na kraju i ugasi...dok dizel drži uvijek automatskim regulatorom broja okreta motor na minimumu čak i ako se otpusti papučiva gasa
Ako je u brzini on uvijek recimo drži motor na 800 okretaja čak i ako noga nije na gasu pa onda se uvijek lagano kreće naprijed jer si sam dodaje gas da održi onih 800 okretaja..... Drugim riječima stavi u prvu ukopčas reduktor i auto ide sam polagana uopće ne treba stiskati papučicu gasa....zato je za off road dizelski motor zakonodavac....baš za taj rock crawling ....benzinac to pak nadoknađuje sa okretajima ....dok ovaj momentom...
imam jedan video glede toga pa ako želiš mogu ti ga pustiti na you tube...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 23 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 68 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan