Kako vidimo najgori problem je opće poznata stvar a to je zadnji desni kotač kod auta koji obavezno svi precjenimo i njime zakačimo prepreku. Možete to slobodno probati pa ćete uočiti da je to tako. Kod kampice je to još više uočljivo jer kako na slikama vidimo baš ta zadnja desna guma na kampici je poprilično oderana sa boka što me ozbiljno zabrinjava. U stvari kada obilazimo prepreku radijus desne kampičine gume je za oko 30 cm manji nego kod auta pa o tome treba jaaako voditi računa. Odnosno obilizati prepreku sa tih dodatnih 30 cm razmaka
Problem su i one skaline koje sam pokazao tj pregibi jer treba dobro paziti da ne zakačimo sa rudom odnosno zadnjim krajem o skalinu....to se vidi na slici a vise je problem rudo kampice. Treba jako polagano mic po mic prelaziti preko njih...uz obaveznu vanjsku asistenciju jer se iz auta nis ne vidi Moram rec da nigdje nisam zakacio kampicom ali sam siguro pola puta proveo kotrolirajuci retrovizor sta se dešava sa njom...
Sama visina kampice je izgleda dovoljna jer je visina oko 20 cm od poda kao i auto - to je slika sa parkinga premda bi se dalo navariti ploče na postojece koje drže osovinu za šasiju i izvršiti podizanje cjelokupne metalne šasije u odnosu na osovinu....no mislim da je ovo dovoljno jer ipak je diferencijal auta najniža točka
. Na slici je vidljivo da su problem gume koje ću morati mijenjati sa nekim all terrain gumama za teren samo će biti problem dimenzije jer je ograničenje veličine plastični blatobran kampice koji je integralni dio konstrukcije....za početak cu staviti gume 155- 13 umjesto sadašnjih koje več imam na rezervnim felgama
Još jedan problem je i kabel za struju koji mi je bio očupan tijekom vožnje pred sam dom kroz travu, dakle njega obavezno skinuti kada je u pitanju off road
Na filmu sam pokazao da se ide iz pravca Zagreba kroz centar Knina pa preko mosta skrečemo desno preko place i onda se spajamo na ulicu domovinskog rata kojom idemo prema sjeveru te onda skrecemo na ulicu fra Petra Kneževića kojom se vozimo do onog saobraćajnog znaka Dinara odnosno onog zida na kome je planinarski znak za Dinaru. Tu počinje makadam i to jako dobar koji traje oko 7 km. Na prvoj raskrsnici skrečemo livo jer desno je vojni poligon a na drugoj desno jer livi put je slijepi. Tada tom dobrom cestom dolazimo na Markov Grob tj krasko polje. Tu ako produžimo na desno dolazimo do ona tri tenka koji služe za vojno gađanje. Moramo se dobro odmoriti jer slijedečih 7 km je katastrofa od puta i bilo mi je žao i auta i prikolice no kad smo već krenuli....
U biti su dva puta koji se kasnije spajaju u jedan ispod onog vrha zvanog Badanj. Do Markova groba nije potreban reduktor je je makadam odličan. Na žalost od Markova groba bez reduktora auto nema dovoljno snage za povući kamp koliko je cesta loša sa uzbrdicom a isto tako treba jaaako polako prelaziti preko prepreka da se ne polomi ovjes ili poluosovina. Moram reć da su slike realne i da obični auto tu može jaako teško proć jer je velika vododerina i puno je čistoga kamenja izašlo van tj kaldrme skoro da i nema. Oba su puta jednako loša no mislim da je onaj desni ipak za nijansu bolji. Spajaju se kod raskrsnice (ovaj desni malo više) za Lovački dom. Tamo da je navodno prava prašuma. Slijedeči dio do prve raskrsnice kojom je moguće doć za Bosansko Grahovo je katastrofa i bez reduktora i #rock crawlinga" skoro da i nije moguć prolaz. Tada se već nalazimo iza Badnja i slijedi jedan lagani i bolji dio od kilometra gdje se prolazi uz čobane...E onda slijedi jedan spust i lakat zavoj koji je isto loš ali je to par sto metara pa se može proć. Nakon njega slijedi olakšanje jer se ulazi u kraško polje Brezovac no kako je vidljivo tu su pak kanali pa treba paziti da kamp ne upadne sa kotačem u kanal jer se vozi po povišenim dijelovima. Za to treba imati pumpin (hidraulicnu dizalicu) da se kamp može podignut ako upadne unutra tj kanal. I onda smo na domu. Po tim kanalima je jako lako uništiti bok od kampice pa treba puno opreza...Glede doma Kljuc se moze podignuti kod domara (telefon je na planinarskom savezu hrvatske na webu) a može se kombinirati i sa nekom planinarskom grupom jer se tada služi gulaš...a ima i pecenjara....sve sam pokusao nabaciti na film.
Od planinarsko doma Brezovca do Dulera opet ima dvije ceste sa time da je jedna slalom izmedju bukvi na prvom dijelu snimke a ova druga je isprana vodom ali je više koriste da bi došli do onih vikendica na filmu. Od Dulera do Malog samara je ravno to je proplanak ali je cesta kao i prije a onda slijedi uspon na Veliki Samar gdje pak borići češu bok od auta....srićom srebrna je boja super zahvalna za te potpise jer se ništa ne pozna za razliku od recimo crne boje...ali opet ima vododerina i cistog kamenja koje viri iz kaldrme....4x4 obavezan a zbog rock cravlinga i reduktor....može i bez njega ali tada je brzina prevelika pa jako pati ovjes... Ja sam htio dokazati da klasični stock auto sa običnim sectovnim gumama može do gore jer i svi ostali koje sam gore sreo imaju obične AT gume a drugo je bilo da je moguć uspon na vrh sa totalno neistreniranim osobama. Uspon od auta do vrha je sat i pol za planinare a za nas 2 i pol sata....plus litra vode po osobi plus hrana tako da sam bio ko šerpa na himalaji....sluga Još mi se tokom vožnje prolila voda iz cuturice po ruksaku pa sam morao i tu vlagu na ledima podnositi citavo vrijeme.....no pogled je prekrasan ....mora bit vedar dan....temp je gore bila oko 10 stupnjeva a na domu 16 a datum je bio 2 rujan....
Spust sa vrha do auta traje sat i pol.....a sa autom do doma oko sat vremena Sa autom smo krenuli sa doma u 9 i pol a u Kninu smo ručali na tvrđavu u podne....na zalost i prema dolje treba reduktor jer treba cuvati ovjes....
Potrošnja vode za 4 osobe je oko 30 litara dnevno (vozim dva kanistera po 30 lit ) sa time da dom ima cisternu i pumpu sa pitkom vodom, wc mora bit kemijski a struja je akumulator 110Ah (u planu je solarno punjenje) . Odlican je onaj camp shower iz Bauhausa - plasticna vreca od 20 lit crne boje koja ventil i mrežicu na dnu pa dodje kao prirućni tuš odnosno sanitarni cvor... Pecenje je kao sto se vidi ploca na plinskom gorioniku (160 + 120) kuna odnosno kuhinja u kampici....frizider ide dok auto radi plasticni kontejner sa prikljuckom na 12 V a kada auto stoji ide plinski u kampici....Zbog vlastite sigurnosti ide sirokopojasna prenosna lampa kupljena u Pevecu + lampa za na glavu koje rabe planinari i speleolozi a glede životinjkog svijeta ide CZ 75 u kalibru duge devetke 9x22 mm. Jasno da je korištenje i nošenje zabranjeno i služi samo za samoodbranu...
Generalno je cilj postignut jer smo kampicom dobili prenosnu vikendicu za po sumi odnosno klasicnu kampicu za kampiranje u kampovima....U biti polovnjak za 9000 kuna koji je pun pogodak...nije velik a za nas dovoljan doduse ima nas 4 sa time da 4 ti spava na podu na spuzvi.....
http://www.youtube.com/watch?v=jGiwfiepKCQOvo je ekstrem ali dobro dodje da znamo u kave se možemo uvaliti nevolje odnosno kako se izvući iz njih. Po mome misljenju vitlo na autu je jako pozitivna stvar....ja stoga imam imam obično rucno lancano vitlo -tj dizalicu od 2 tone...
Premda mi se svida i ova ideja jer zasto vuc vinc na prednjem braniku*???
http://www.youtube.com/watch?v=zRKke4C-FuUhttp://www.youtube.com/watch?v=4GtFH3gHbhEKad ga mogu vuć samo onda kada sam na terenu****
Taipi kampicine gume su original tigrovice 12 cola 135 sirina sa time da obavezno vozim i rezervnu sa dizalicom za kampicu.
No razmisljam o nekoj jačoj gumi koja ima bolji i jači bok jer ovo kamenje nema milosti, naime ovo se vide samo van jski bokovi a što je sa unutrešnjima??? Koje ne vidimo.....