Statler je napisao/la:
99% takvih astri već je davno strulilo...
Ako živiš u unutrašnjosti i svaki dan po cesti viđaš truležine koje voze, onda mi je jasno zašto tako razmišljaš. Znam da Opela prati loš glas po pitanju limarije. Rođen sam i živio sam u kontinentalnom podneblju skoro cijeli svoj život i nagledao se svega i svačega budući da se bavim s prodajom automobila, uglavnom starijih. Tu u primorju se šokiram svaki put kada kupim auto staro 20 pa i 25 godina koje je u potpunosti zdravo. Evo sada imam punta iz 1997. god. koji na sebi nema niti jednu točku korozije, a kamoli da je nešto trulo, a inače i njima je limarija slabija strana. Nedavno sam iz Zagreba dovukao 2002. godište i morao sam oba praga mijenjati. Da zaključimo, auta koja su kupljena nova i cijeli svoj vijek ili većinu provedu u primorju, nema šanse da istruliti. Vozio sam Corsu iz 1998. neko vrijeme u potpunosti zdravu ali i Astru (kratka verzija 1997) do prošle godine, koja je bila isto tako zdrava. Ipak to ne vrijedi ni za cijelo primorje - primjer je otok Pag - kupiti auto s Paga je malo zeznuto, pragovi i pod budu 100% zdravi dok po krovu doslovno možeš imati rupe. Sve to govorim iz višegodišnjeg iskustva, svaki dan gledam u auta i to mi je posao.
I ne samo to. Ljudi koji imaju mlađa i novija auta nekako s podsmijehom i s visine gledaju na nas koji vozimo starija vozila. Cijeli svoj život vozim starija vozila i uvijek stignem na odredište, a veliku većinu kvarova i servisa obavim ja ili otac, a ne radimo kao mehaničari. Mene ne zanima napredna elektronika niti klima, što manje opreme to bolje i lakše za održavati.