Ma prav za prav kak bi rekel zagorec
ne bu se štel mešat ALI
Tempomat je jedino dobar na autoputu kada ga blokiraš - naštimaš da voziš medu kamionima na istom razmaku i istoj brzini a to je oko 90 km/h tako da kada nesto motriš ili razgledavaš panoe ne reklamne nego putokazne da ti se kamiondžija ne lipi na zadnji branik...jer tada nesvjesno otpustiš nogu na gasu, dok si ovako tempomatiran bez obzira na situaciju uvijek na istom rastojanju sa kamionom ispred sebe! A kako je i ovaj iza tebe isto naštelan svi tri ste bez problemaI to je samo za to! Dakle autoput i eventualno brze ceste. Pa si sada izračunajte koliko vrmena provodite po autoputu / cestama pa ce vam se odmah prikazati rezultat isplativosti.
ako ga želite naknadno ugraditi!
Na autoputu je nezamjenjiv to sam isprobao sa kampicom jer sam sa tempomatom imao puno bolje vrijeme nego kada sam držao na gas, a bogami i puno manje natezanja sa kamionužijama I dobro je jer se odmara desnu nogu...
Po običnoj cesti je to neupotrebljiva stvar.
No ako vozite u stilu kamiondžije a to su kampice i stari kamperi tada je za autoput welcome...
KOd novih kampera 120 km/h :
Problem sa tempomatom je kada je tempiran a vozi se po autputu brže od kamiona a sporije od preticajne kolone jer tada treba stalno motrit i sprida i zada jer se tempirano približavaš onome sprijeda a izletiš ovome straga na preticajni trak tako da je to jako zamorno i opasno! Jer ga moraš stalno uključivat i iskljucivat. Ako davaš gas tada ubrzaš i pretečeš kamion a kada se vratiš u sporu traku tada kada otpustiš gas on nastavlja po naštimanoj brzini. Iskljuci se kada stisneš kočnicu ili kuplung. A kada davaš gas ostaje ukljucen.
Baš zbog ovoga naprezanja je jako naporno voziti sporo za preticajni a prebrzo za spori trak pa na autoputu držim 155 da sam u preticajnoj i sto ga manje iskljucujem.
Ja ga imam u autu i upotrebljavam ga gdje god mogu više jer je dobra stvar i naučio sam se na njega posebno na brzim cestama (100 km ) autoput (155 km/h) gdje ga blokiram na ograničenje i vozim bez brige od policajaca!
A da bi ga naknadno ugrađivao u kampera - zaboravi, nepotrebno, radije bi tu lovu investirao u solarni sustav i kompresorski friž!
Recimo mjesec dana do Engleske i nazada 5000 km autoput je bio svega 6 dana pa si sada računajte isplativost naknadne ugradnje!